◄ ارتقای خدمات فرودگاهی مهرآباد در راستای اجرای حقوق شهروندی
امسال اقدامات مطلوب متعددی برای تأمین مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: در سال جاری اقدامات مطلوب متعددی برای تأمین مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از بهبود ظرفیتهای موجود فرودگاهی برای افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان تلاشهای خوبی شده است.
صفی نیا افزود: بهسازی و نوسازی بیش از 1500 صندلی ترمینالی، نصب تسمهنقالههای پذیرش بار مسافران در ترمینالهای 4و6 به متراژ بیش از 200متر، افزایش و نصب بیش از شش دستگاه آبسردکن در بخشهای مختلف ترمینالی، نصب بیش از 300 صندلی راحتی و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافران در ترمینالها و لندساید و ساماندهی و بهروزرسانی چرخهای حمل بار از جمله اقدامات مهم در حوزه سختافزاری بوده است.
وی گفت: در حوزه نرمافزاری نیز میتوان به اقداماتی از جمله بهبود سیستمهای اطلاعرسانی مسافران از وضعیت پروازها، تاکید به شرکتهای هواپیمایی در خصوص اطلاعرسانی وضعیت پروازها و تاخیرهای احتمالی، نصب کیوسک های نظر سنجی و سامانه اس ام اس برای بررسی عملکرد واحدهای مختلف در ترمینالها اشاره کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.