| کد خبر: 155308 |

اقدامی ارزشمند از مهندسان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

حبیب الهی: بودجه مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به زلزله زدگان اختصاص دادیم

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها از لغو برگزاری رسمی مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی و اختصاص بودجه آن به کمک مالی زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها از لغو برگزاری رسمی مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی و اختصاص بودجه آن به کمک مالی زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های کرمانشاه، محمد حبیب الهی با ابراز تاسف از وقوع زلزله بزرگ در کرمانشاه و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانمان در این سانحه عنوان کرد: قرار بر این بود که پس از عزاداری سالروز شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) روز چهارم آذر مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی را با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها به صورت رسمی و پرشور با تقدیر از چهره های شاخص این حوزه برگزار کنیم .

وی افزود: پس از وقوع زلزله تصمیم گرفتیم این مراسم را به شکل غیر رسمی با امضای تفاهمنامه همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها برگزار کنیم و هزینه مراسم را صرف اختصاص کمک مالی به زلزله زدگان کرمانشاه کنیم.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: من پس از اطلاع از وقوع زلزله در غرب کشور با مدیریت مهندسی الکترونیک فرودگاه کرمانشاه تماس گرفتم و گزارشی را از تجهیزات ارتباطی و ناوبری و ایستگاه ناوبری گرفتم که خوشبختانه مطلع شدیم این فرودگاه از نظر امکانات ارتباطی و ناوبری آماده پذیرش امدادرسانان است. از مدیریت اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه درخواست کردم که امکانات موردنیاز را برای افزایش خدمت رسانی فرودگاه اعلام کند و تجهیزات موردنیاز ارسال شدند.

وی ادامه داد: من از ساعات اولیه وقوع این حادثه پیگیر رفع نیاز ناوبری و ارتباطی فرودگاه کرمانشاه بودم و در بازدید خود از این فرودگاه از نزدیک در جریان تجهیزات و ایستگاه های ناوبری قرار گرفتم.

حبیب الهی تاکید کرد: تمام پرسنل فرودگاه به ویژه کارکنان اداره مهندسی الکترونیک سنگ تمام گذاشته اند و آبری کشور را خریده اند که تلاش آنها جای تقدیر دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.