| کد خبر: 152230 |

مقدمات صدور اسناد اراضی فرودگاهی فارس فراهم شد

مدیرساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها از انجام توافق با سازمان ثبت اسناد املاک کشور برای تعیین تکلیف مستندسازی و نیز صدور اسناد اراضی فرودگاهی فارس خبر داد.

تین نیوز

مدیرساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها از انجام توافق با سازمان ثبت اسناد املاک کشور برای تعیین تکلیف مستندسازی و نیز صدور اسناد اراضی فرودگاهی فارس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان فارس، حسین رفیعی در جلسه رسیدگی به امور مستندسازی املاک و اراضی استان فارس گفت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران از سال گذشته برای تحقق قانون کاداستر به مستندسازی املاک و اراضی فرودگاهی به فعالیت پرداخته است.

مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در قانون کاداستر به صراحت تاکید شده است که دستگاه های اجرایی با همکاری و راهبری سازمان ثبت اسناد و املاک، اراضی خود را مستندسازی کنند که با استناد به این قانون در سال گذشته حدود 80 درصد از فرودگاه های کشور را توانستیم در لایه کاداستر جانمایی کنیم.

وی با بیان اینکه فارس از جمله استان هایی است که فرودگاه های زیادی را به خود اختصاص داده است، گفت: استان فارس تنها استانی است که دو اداره کل، یک مدیریت و پنج فرودگاه اقماری دارد و باید وضعیت مستندسازی آن هرچه سریع تر مشخص شود.

رفیعی در ادامه گفت: بر اساس توافق های انجام شده با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تا پایان آذر امسال وضعیت مستندسازی فرودگاه های فارس مشخص و با مساعدت سازمان ثبت اسناد و املاک استان اسناد مربوطه صادر خواهد شد.

این جلسه امروز 2 آبان با حضور حسین صعید زرندی، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رضا تفقدی، مدیرکل دفتر املاک دولتی، حسین رفیعی، مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مهدی اقبال، مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس و رضا بدیعی فر، مدیرکل فرودگاه های استان فارس برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.