| کد خبر: 148447 |

بهسازی ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به مرحله دوم رسید

مدیرکل فرودگاه‎‎های استان فارس از آغاز دومین مرحله عملیات بهسازی سالن ترانزیت ترمینال پروازهای خارجی این فرودگاه به مساحت 1500 متر مربع خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎‎های استان فارس از آغاز دومین مرحله عملیات بهسازی سالن ترانزیت ترمینال پروازهای خارجی این فرودگاه به مساحت 1500 متر مربع خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های استان فارس، رضا بدیعی‎فرد در این رابطه گفت: به دلیل همزمانی پروژه بهسازی با تردد مسافران، مشایعان و مستقبلین و برای پیشگیری از مزاحمت‎های احتمالی این پروژه در چند مرحله برنامه‎ریزی و اجرا می‎شود.

وی گفت: در مرحله نخست بهسازی، تعویض حدود 3000 متر مربع از سنگ کف و 1000 متر مربع از سقف کاذب به همراه اصلاح سیستم سرمایشی و گرمایشی و تعویض سیستم روشنایی سالن عمومی ترمینال خارجی انجام شده است.

بدیعی فرد ادامه داد: در این مرحله با برنامه‎ریزی‎های انجام شده و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، همزمان با عملیات عمرانی سایر قسمت‎های ترمینال، فاز نخست بهسازی سالن ترانزیت به مساحت 1250 متر مربع شامل تعویض سنگ کف، اصلاح، کانال‎کشی و عایق‎بندی سیستم سرمایشی وگرمایشی، تعویض سیستم روشنایی، نقاشی دیوارها، نصب پارتیشن‎های بازرسی سپاه و تغییر چیدمان غرفه‎ها نیز انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان فارس در رابطه با فاز دوم این پروژه گفت: اکنون فاز دوم بهسازی سالن ترانزیت به مساحت 1500 متر مربع آغاز شده است و طبق تعهدات پیمانکار طی دو ماه آینده، سالن ترانزیت به صورت یکپارچه به بهره‎برداری خواهد رسید.

او در مورد دیگر اقدام انجام شده در ترمینال پروازهای خارجی گفت: عایق‎بندی سقف ترمینال به مساحت 11 هزار متر مربع با استفاده از پوشش ایزولاسیون نانو یکی از اقدامات مهم انجام شده است که با بهبود سرمایش و گرمایش ترمینال باعث کاهش قابل ملاحظه‎ای در مصرف حامل‎های انرژی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.