| کد خبر: 146212 |

تقدیر استاندارخراسان رضوی از اداره کل فرودگاه های استان

استاندارخراسان رضوی از مدیرکل فرودگاههای این استان به دلیل کسب رتبه برتر اداره کل فرودگاه های استان در شورای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد.

تین نیوز

استاندارخراسان رضوی از مدیرکل فرودگاههای این استان به دلیل کسب رتبه برتر اداره کل فرودگاه های استان در شورای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ در مراسم تقدیر از دستگاه های برتر اجرایی استان خراسان رضوی در سال 95؛ اداره کل فرودگاه های استان به عنوان دستگاه برتر طی سال 95 مورد تقدیر استاندار خراسان رضوی قرار گرفت و از زحمات مدیرکل فرودگاه های استان با اهدای لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

درمتن لوح تقدیر اهدا شده به قاسم زاده آمده است:

جناب آقای محمد باقر قاسم زاده

مدیرکل محترم فرودگاه های استان خراسان رضوی

نظر به همت والای جنابعالی در ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف حفظ و استیفای حقوق مصرف کنندگان و افزایش نقش تشکل های مردم نهاد در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و کسب رتبه برتر در شورای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، بر خود لازم می دانم از زحمات بی وقفه ی شما قدردانی نمایم.

امید است در سایه توجهات ولی نعمت مان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و عمل به رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب، در پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف خراسان رضوی موفق و موید باشید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.