| کد خبر: 145649 |

فرمانده جدید پلیس فرودگاه سهند منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه سهند برگزار و ضمن تقدیر از خدمات سرگرد سجاد عصمتی، سرگرد علی رفعتی به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه سهند معرفی شد.

تین نیوز
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه سهند برگزار و ضمن تقدیر از خدمات سرگرد سجاد عصمتی، سرگرد علی رفعتی به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه سهند معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان آذربایجان شرقی، در ابتدای این مراسم که با حضور فرمانده پلیس فرودگاههای استان آذربایجان شرقی و معاون سپاه ناحیه شهرستان مراغه برگزار شد، رئیس فرودگاه سهند نقش پلیس در تامین امنیت فرودگاههای کشور را بسیار برجسته دانست و گفت: بخش بسیار مهمی از امنیت و آرامش امروز کل جامعه و به تبع آن فرودگاههای کشور، مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی است.

محمد حاجی پور گفت: تلاشهای سرگرد عصمتی در طول مدت این دو سال موجب برقراری نظم و آرامش در این فرودگاه شده و حالا که قرار است در سنگر دیگری مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، برای ایشان آرزوی موفقت و سربلندی می کنم.

در این مراسم که فرمانده پلیس پیشگیری شهرستان مراغه، جانشین پلیس شهرستان بناب، امام جماعت فرودگاه سهند، رئیس اداره هواشناسی شهرستان مراغه و جمعی از مسئولین منطقه حضور داشتند، رئیس فرودگاه سهند به اتحاد و همبستگی مجموعه فرودگاه اشاره کرد و گفت: ما تمامی اعضای فرودگاهی یک تیم هستیم و امیدوارم با همکاری یکدیگر وظایفمان را به خوبی انجام دهیم و خدمتگذار صادق و امین برای نظام جمهوری اسلامی ایران ومردم منطقه باشیم.

در ادامه مراسم سرگرد سجاد عصمتی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از فعالیتهای دو ساله خود به عنوان رئیس پلیس فرودگاه سهند گفت: من مدت دو سال در فرودگاه سهند انجام وظیفه کرده ام و خاطرات تلخ و شیرینی داشته ام و امنیت آفرینی را سرلوحه خود قرار داده ام.

در ادامه مراسم سرهنگ خضرلو، فرمانده پلیس فرودگاههای استان در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات دو ساله سرگرد سجاد عصمتی، سرگرد علی رفعتی را به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه سهند منصوب کرد و خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر پلیس فرودگاه با مدیریت و نهادها و ارگانهای مستقر در فرودگاه سهند شد.

در پایان مراسم ضمن اهدای لوح تقدیری از خدمات سرگرد عصمتی تقدیر و سرگرد رفعتی بعنوان فرمانده جدید فرودگاه سهند منصوب شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.