| کد خبر: 142200 |

آماده‌سازی فرودگاه کلاله برای آغاز دور جدید پروازها

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: فرودگاه کلاله به عنوان دومین فرودگاه استان گلستان، قابلیت خدمات رسانی به نیمی از جمعیت استان را دارد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: فرودگاه کلاله به عنوان دومین فرودگاه استان گلستان، قابلیت خدمات رسانی به نیمی از جمعیت استان را دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رامین آذری با اشاره به آماده سازی فرودگاه کلاله برای آغاز دور جدید پروازها، گفت: تیرماه 96 بود که فرودگاه کلاله شاهد حضور اعضا و رئیس کمیسیون عمران مجلس، معاون عمرانی استانداری گلستان، نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کلاله، مسئولین استانی و شهرستانی، مدیرکل و مسئولین اداره کل فرودگاه‌های استان شد که این افراد با همفکری، تعامل و کار گروهی برای برقراری دوباره و استمرار پروازهای فرودگاه کلاله تصمیم گرفتند که نتیجه آن، فعال شدن فرودگاه کلاله و استفاده از زیرساخت‌های این فرودگاه در جهت توسعه و پیشرفت منطقه بود .

وی ادامه داد: اینک پس از گذشت حدود یک ماه؛ اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان تمام تلاش خود را برای فعال کردن فرودگاه کلاله انجام داده و چشم به راه استقبال از پرواز و مسافر است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: فرودگاه کلاله به عنوان دومین فرودگاه استان گلستان و پوشش‌دهنده شرق این استان، در حوزه نفوذ شهرستان‌های گنبد کاووس، مینودشت، آزادشهر، گالیکش، مراوه تپه و کلاله با استعداد خدمات رسانی به نیمی از جمعیت استان، می‌تواند به عنوان موتور محرک شرق استان گلستان عمل کند و زمینه پیشرفت اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی منطقه را فراهم آورد .

آذری با اشاره به اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی فررودگاه کلاله خاطرنشان کرد: از جمله کارهای انجام‌شده می‌توان به نصب دستگاه "ایکس ری" در سالن ورودی، پارتیشن‌بندی گیت‌های بازرسی، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و زیباسازی محوطه های فرودگاهی، بررسی و تعمیر امکانات و تسهیلات ترمینالی در راستای ارائه خدمات بهینه به مسافران، بهسازی ورودی فرودگاه و نظافت ترمینال و محوطه های فرودگاهی اشاره کرد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.