| کد خبر: 136980 |

پروژه‌های فرودگاه شیراز زیر ذره‌بین اکرمیان

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای فردگاه بین‌المللی شیراز بازدید کرد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای فردگاه بین‌المللی شیراز بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شیراز، حسین اکرمیان در این بازدید پروژه های احداث ترمینال بین‌المللی، بهسازی ترمینال فعلی خارجی، پروژه فاضلاب فرودگاه و ایستگاه پمپاژ آن را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید همچنین رضا بدیعی‌فرد (مدیرکل فرودگاههای استان فارس) گزارش کاملی درباره روند اجرای پروژه ها و برنامه‌های آتی این فرودگاه را ارائه دادند.

اکرمیان در جریان بازدید از پروژه‌ها ضمن قدردانی از تلاش و عملکرد مدیران و کارکنان فرودگاه، بر اتمام و عملیاتی شدن پروژه‌ها در زمان مقرر تأکید کرد و راهکارهای لازم برای تسریع روند اجرای طرحها و پروژه ها را نیز ارائه داد.

وی همچنین از برج مراقبت پرواز، پارکینگ طبقاتی و وضعیت فعلی ترمینال پروازهای داخلی و نحوه خدمات رسانی به مسافرین نیز بازدید کرد.

گفتنی است؛ از مهمترین پروژه هایی که در فرودگاه شیراز در دست اجراست، می‌توان به احداث ترمینال بین‌المللی به مساحت 23 هزار مترمربع اشاره کرد. اعتبار این ترمینال افزون بر 250 میلیارد تومان است که تاکنون 50 میلیارد تومان هزینه شده و حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

از دیگر پروژه هایی که اکنون در حال انجام است، پروژه بهسازی ترمینال فعلی خارجی است که قرارداد بهسازی آن از سال گذشته به مبلغ 10 میلیارد تومان منعقد شده است و اکنون پیمانکار مربوطه در چند جبهه کاری شامل تعویض سنگ کف، بهسازی کانال و سیستم تهویه، اصلاح و تعویض سقف کاذب، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و توسعه سالن ترانزیت مشغول به فعالیت است.

اجرای شبکه فاضلاب پروژه مهم دیگری است که عملیات احداث آن از سال گذشته با اعتبار 6 میلیارد تومان آغاز شده و اکنون لوله گذاری خطوط با 95 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.