| کد خبر: 135091 |

افزایش پرواز فرودگاه‌های استان مازندران با ATR‌های جدید

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از افزایش پرواز با هواپیماهای تازه‌ خریداری شده ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از افزایش پرواز با هواپیماهای تازه‌ خریداری شده ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعداله وطنخواه توضیح داد: در فرودگاه رامسر روزانه 2 پرواز در مسیر رامسر - تهران به جز روزهای یکشنبه و شنبه برقرار است. همچنین در روزهای دوشنبه و جمعه پروازهایی به مبدا و مقصد مشهد انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل موجود در فرودگاه رامسر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر 4 پرواز هفتگی با هواپیماهای ATR تازه‌خریداری شده برای روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته در مسیر تهران - رامسر - تهران را برقرار کرد. به این ترتیب پروازهای هفتگی فرودگاه رامسر به 36 سورتی در هفته رسید.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران درباره افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر گفت: همچنین در فرودگاه نوشهر روزانه یک پرواز به مشهد مقدس برقرار بود اما شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ATR های تازه‌خریداری شده خود در روزهای یکشنبه و جمعه هر هفته پروازهای نوشهر - تهران را برقرار می‌کند. بنابراین، تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به 18 سورتی رسید.

 

وی اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پروازهای آزمایشی تهران - ساری - تهران را با این ATR های جدید در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته جاری برقرار می‌کند که البته احتمال تغییر ساعت یا روز این پروازهای فرودگاه ساری وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.