| کد خبر: 162176 |

◄ افتتاح هزار کیلومتر راه‌ روستایی در هرمزگان

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی از افتتاح هزار کیلومتر راه روستایی هرمزگان هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی از افتتاح هزار کیلومتر راه روستایی هرمزگان هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، محمود محسن‌زاده گفت:  امروز هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان و افتتاح  1000 کیلومتر راه روستایی، میزان کل راه‌های روستایی این استان به بیش از 4 هزار کیلومتر ارتقا خواهد یافت.

محمود محسن‌زاده گفت: نیمی از  جمعیت استان هرمزگان ساکن  روستاها هستند و ایجاد  راه ارتباطی در نهایت موجب اتصال روستاها به دیگر مسیرهای ارتباطی شده و  مسلماً موجب رونق اقتصادی روستاها خواهد شد.

  او افزود : تاکنون 71 درصد از روستاهای هرمزگان با جمعیت بیش از 20  خانوار و  146 روستا با جمعیت بیش از 13 هزار نفر از راه مناسب آسفالته بهره‌مند شدند.

او در موردترمیم آسفالت راه‌های روستایی استان هرمزگان نیز گفت:  روکش مجدد راه‌های روستایی که  بیش از 15 سال  قدمت داشتند نیز انجام شد و در حال حاضر  98 روستا با بیش از 16 هزار خانوار از مسیر آسفالته مناسب برخوردار شده‌اند.

محسن‌زاده در ادامه گفت:  هرمزگان قبل از اجرای این طرح دارای 3 هزار و  915 راه روستایی بوده است و بعد از اجرای این طرح این رقم به بیش از 4 هزار کیلومتر رسید.

او همچنین به  اشتغال‌زایی دوره‌ اجرای طرح‌های راه‌های روستایی اشاره کرد و تصریح کرد: در طول انجام این طرح برای 2 هزار و 834 نفر به‌طور مستقیم  شغل ایجاد شد که شامل 117  اکیپ بازگشایی، زیرسازی و اجرای ابنیه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.