| کد خبر: 270714 |

◄ جای پدر صنعت ریلی در افطاری فرزندان خود خالی بود!

مراسم افطاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی، انجمن تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی و کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن یکشنبه 19 فروردین ماه در حالی برگزار شد که به رغم دعوت از مدیرعامل و معاونان شرکت راه آهن، جای آنها در این مراسم خالی بود!

تین نیوز

مراسم افطاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی، انجمن تولیدکنندگان واگن،  لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی و کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن یکشنبه 19 فروردین ماه در حالی برگزار شد که به رغم دعوت از مدیرعامل و معاونان شرکت راه آهن، جای آنها در این مراسم خالی بود!

مراسم افطاری بخش خصوصی صنعت ریلی که در سال های اخیر با محوریت کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن و همراهی شرکت های ریلی برگزار می شد امسال با همکاری و حمایت دو انجمن صنفی بخش خصوصی - انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی ، انجمن تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی – به شکل بزرگ تر و شایسته تری برگزار شد.

انتظار می رفت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران که بازوی حاکمیتی صنعت ریلی به شمار می رود و کسوت زعامت و پدری این صنعت را قامت خود می بیند حضور پررنگی در این مراسم معنوی داشته باشد اما با وجود دعوت از مدیرعامل راه آهن و معاونان این شرکت، هیچ یک از آنها در این مراسم حضور نیافتند.

البته تعدادی از مدیران میانی راه آهن در این مراسم حضور داشتند ولی جای خالی مسئولان ارشد راه آهن که در این مراسم به شدت به چشم می آمد؛ به ویژه آن که در این افطاری از پیشکسوتانی همچون پرویز عالیوند تقدیر به عمل آمد و تفاهمنامه ای نیز بین دو انجمن صنفی ریلی و کانون فارغ التحصیلان مهندسی راه آهن به امضا رسید.

سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که امید می رود تقابل هایی که در سالیان اخیر بین شرکت راه آهن و شرکت های خصوصی و تشکل های صنفی ریلی شاهد آن بودیم، در این سال رنگ دوستی به خود بگیرد، گرچه برای تحقق این امید لازم است راه آهن از فرصت هایی همچون مراسم افطاری یکشنبه 19 فروردین 1403 که می تواند مهر و محبت و تعامل را جایگزین تقابل کند، با روی گشاده تری استقبال نماید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 29 23

    اولا) مدیر عامل راه آهن از ترس اینکه مبادا نمک گیر شرکت ها بشه دعوت افطاری رو قبول نکرده.این کار از دوستی حکایت نمیکنه.
    دوما) با مراسم افطاری و تعارف و صلوات ، دوستی برقرار نمیشه.پرداخت مطالبات و برداشتن پا از روی دم شرکتها از جمله در بحث حق دسترسی راه های بهتری برای دوستی هستن.
    سوما) تا وقتی این ذهنیت در کله شماست که راه آهن پدر و زعیم حمل و نقل ریلی هست زور گوئی راه آهن ادامه خواهد داشت. راه آهن باید از برج زعامت و پدری به کرسی خدمت گذاری به صنعت ریلی فرود بیاد.

    • ناشناس 17 22

      بخش مهمی از فرمایش آقای کورش درست است.
      راه آهن باید خادم باشد و متاسفانه نه تنها نقش پدر ندارد که نقش ناپدری بداخلاق و البته نقش کودک لجباز و ننر را بازی می کند.
      آقای میعاد صالحی در این 2 و نیم سالی که مدیرعامل راه آهن شده است به هیچ نامه ای از بخش خصوصی پاسخ نداده است و روی خوش نشان نداده است. معلوم نیست دولت چطور میخواد این چهره زشتی که با چنین رفتارهایی برای دولت ترسیم می شود را ترمیم کند.
      آیا کماکان باید شاهد بدرفتاری و کج خلقی ها باشیم یا کورسوی امیدی به گشایش و تغییر این مدیرعامل وجود دارد؟
      سرمایه های بخش خصوصی که هیچ، سرمایه های خود دولت که متعلق به کل مردم ایران است دارد با بی تدبیری ها از بین می رود و کسی هم نیست که جلوی این قوم مغول را بگیرد.

    • ناشناس 6 2

      فرمایش دیگری نداری آقا کوروش؟؟