| کد خبر: 266495 |

تعمیر ۵۲۸۰ دستگاه چرخ‌ و محور در منطقه راه‌آهن اراک

در حوزه تعمیرات واگن که راه آهن منطقه اراک یکی از قطب های کشور در این زمینه محسوب می شود، طی این ۸ ماه، حدود ۹۰۵ دستگاه واگن تعمیرات اساسی شدند که در مجموع، حدود ۲۲ درصد از تعمیرات واگن در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن اراک از تعمیر ۵۲۸۰ دستگاه چرخ و محور در منطقه راه آهن اراک از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید ترکی، مدیرکل راه آهن اراک اهم فعالیت های این اداره کل در سال جاری را تشریح کرد و با اشاره به اهم اقدامات انجام شده طی ۸ ماه، تاکید کرد: این اداره کل طی این بازه زمانی، ۷ درصد در حوزه بارگیری، ۷ درصد در حوزه جابه جایی مسافر، ۶ درصد در حوزه تن کیلومتر خالص، ۵ درصد در حوزه تن کیلومتر ناخالص، ۱۰ درصد در حوزه تن کیلومتر مرزی و یک درصد در حوزه بهره وری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، رشد داشته است.

ترکی اظهار کرد: در حوزه تعمیرات واگن که راه آهن منطقه اراک یکی از قطب های کشور در این زمینه محسوب می شود، طی این ۸ ماه، حدود ۹۰۵ دستگاه واگن تعمیرات اساسی شدند که در مجموع، حدود ۲۲ درصد از تعمیرات واگن در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه آهن اراک با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۵ هزار و ۲۸۰ دستگاه چرخ و محور در منطقه راه آهن اراک تعمیر شده اند، عنوان کرد: با توجه به این تعداد، حدود ۲۶ درصد از سهم تعمیرات چرخ و محور در کل کشور، در منطقه راه آهن اراک انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی ۳ گذرگاه خطرناک تقاطع جاده با ریل در منطقه راه آهن اراک، تصریح کرد: امسال همچنین حدود ۱۴ کیلومتر از راه آهن اراک بازسازی شده و ۷ عدد سوزن سنگین نیز در این محور نصب شده است.

مدیرکل راه آهن اراک از راه اندازی ایستگاه پالایشگاه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون در حوزه رفع نقص در محور غرب اقدامات خوبی انجام شده است و از جمله، می توان به جوش درزهای ریلی و بهسازی خطوط اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، ترکی با بیان اینکه این اداره کل درصدد است تا طی سه ماه پایانی سال، محیطی امنی را با فرهنگسازی در حوزه حریم ریلی انجام دهد، خاطرنشان کرد: در حوزه رشد بارگیری هم تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی در این منطقه رقم بخورد؛ ضمن اینکه در زمینه ارتقای ایمنی، آموزش، منازل مسکونی و بهره وری نیروی انسانی هم برای این سه ماه، برنامه هایی را در دست اقدام داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.