| کد خبر: 147389 |

گردشگرانی از ۱۱ کشور جهان، اول مهرماه با قطار گردشگری به ایران می آیند

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن خبر از ورود قطار گردشگری بین المللی با حضور ۵۹ توریست و از ۱۱ کشور جهان در روز اول مهرماه داد.

تین نیوز

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن خبر از ورود قطار گردشگری بین المللی با حضور ۵۹ توریست و از ۱۱ کشور جهان در روز اول مهرماه داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش، مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اعلام این خبر گفت: این قطار روز ۲۴ شهریور(۱۵ سپتامبر) از تاشکند ازبکستان حرکت کرده است و بعد از عبور از شهرهای سمرقند، بخارا و عشق آباد در روز اول مهرماه از مرز سرخس وارد ایران می شود.

وی ادامه داد: این قطار دارای گردشگرانی از ۱۱ کشور جهان می باشد و قرار است در مدت یک هفته با سفر به شهرهای یزد، اصفهان، شیراز، پاسارگاد ، سعادت شهر(پاسارگاد) و تهران از جاذبه های گردشگری کشورمان دیدار کنند.

وی با بیان اینکه قطار گردشگری بین المللی هزار و یکشب، بیست و یکمین قطاری است که با هدف توسعه گردشگری ریلی بین المللی و استفاده از ظرفیت کریدورهای ریلی وارد کشورمان شده است، عنوان کرد: این قطار شامل ۵۹ مسافر از کشورهای الجزایر، آلمان، ترکیه، سوئیس، استرالیا، انگلیس، هندوستان، فرانسه، بلژیک، اتریش، روسیه است که بعد از یک هفته اقامت روز ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) از طریق مرز هوایی کشورمان را ترک می کنند.

کاظمی منش در خاتمه اظهار داشت: با مطالعه و بررسی صورت گرفته در راه آهن در صدد هستیم بر توسعه گردشگری ریلی بین المللی بیفزائیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.