| کد خبر: 140301 |

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن خبر داد؛

افزایش ۲ واحدی شاخص رضایتمندی مسافران

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن از افزایش ۲ واحدی شاخص رضایتمندی مسافران در نظرسنجی های امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن از افزایش ۲ واحدی شاخص رضایتمندی مسافران در نظرسنجی های امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی کاظمی‌منش در نشست خبری صبح امروز با بیان این که در چهارماه اول سال جاری شاهد افزایش کیفیت خدمات به مسافران در بخش ریلی بوده‌ایم، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون مجموعا ۷۱ واگن مسافری بازسازی و نوسازی شده‌اند تا رضایت مردم از خدمات راه‌آهن افزایش یابد.

وی از افزایش ۲ واحدی رضایت مردم از حمل‌ونقل ریلی خبر داد و افزود: نوروز سال گذشته شاخص میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده ۶۹ بود که نوروز امسال به ۷۱ ارتقا یافت.

کاظمی منش افزود: با راه اندازی دو سامانه سجا (سامانه جامع آژانسها) و سجم (سامانه جامع مسافری) تمامی اطلاعات حوزه مسافری از جمله اطلاعات قطارها و مامورین، دراین سامانه ها ثبت می شود و شرکت‌ها بر اساس گزارش‌ها نسبت به رفع مشکلات احتمالی از آن استفاده می کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با بیان اینکه تا نوروز ۹۷ شرکت‌های ریلی مسافری رتبه‌بندی می‌شوند گفت: در حال حاضر دو قطار فدک و زندگی رجاء در ایران ۵ ستاره هستند.

کاظمی منش همچنین از راه‌اندازی ۵ قطار گردشگری در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر قطار گردشگردی تهران- سوادکوه فعال است و مطالعات راه اندازی قطار گردشگری در ۵ منطقه آذربایجان، کرمان، بندرعباس، خوزستان و لرستان به اتمام رسیده که در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

کاظمی‌منش تاکید کرد: راه‌اندازی قطارهای گردشگری توسط بخش خصوصی و حمایت دولت در راه‌آهن جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

ورود بیست و یکمین قطار گردشگری خارجی تا پایان شهریورماه

وی همچنین از ورود بیست و یکمین قطار گردشگری خارجی تا پایان شهریورماه از مرز ریلی سرخس به کشورمان خبر داد و گفت: تا پایان سال سه قطار گردشگری خارجی دیگر هم از مرز سرخس وارد کشور می‌شود.

به گفته کاظمی منش از ابتدای سال جاری تا امروز حدود ۸ میلیون مسافر توسط حمل‌ونقل ریلی جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵/۲ درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.