| کد خبر: 159274 |

اثربخشی علائم جاده ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها

رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: علائم جاده‌ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش موثری دارند.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: علائم جاده‌ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش موثری دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و ‌نقل جاده‌ای استان مازندران ، اسماعیل فولادی با بیان این مطلب افزود: علائم از نظر استقرار و جانمایی بر دو نوع افقی (‌ از قبیل چشم گربه ای، خط کشی، هاشورها و ... ) و عمودی ( از قبیل تابلوهای اطلاعاتی، اخباری، انتظامی و .... ) بوده که به عنوان زبان گویای جاده ها محسوب می‌شوند.

وی با اعلام نقش علائم در ایمنی محورها تاکید نمود : از آنجا که تهیه علائم از محل اعتبارات ملی بوده ، لذا حفظ و صیانت از آنان موجب حفظ سرمایه ملی محسوب که همانا یکی از وظایف ذاتی همه آحاد ملت بوده و همینطور سبب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر راهداران در نگهداری از راهها می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن برشمردن اقدامات وسیع این اداره کل در زمینه ایمنی محورهای استان تصریح کرد: در سال جاری تا به امروز بیش از بیست هزار عدد از انواع علایم ایمنی در جاده های مازندران نصب شده است.

مازندران 10400 کیلومتر راه ارتباطی دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.