| کد خبر: 155937 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خبر داد

آغاز عملیات راهداری زمستاتی برای حدود 17 هزار کیلومتر راه

همزمان با شروع فصل زمستان، عملیات راهداری زمستانی برای حدود 17 هزار کیلومتر راه در سطح استان کرمان آغاز شد.

تین نیوز

همزمان با شروع فصل زمستان، عملیات راهداری زمستانی برای حدود 17 هزار کیلومتر راه در سطح استان کرمان آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان، خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان: در حاشیه نخستین نشست هم‌اندیشی راهداری زمستانی استان که در ماهان برگزار شد، اظهار داشت: حدود400 دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی آماده شده که به همراه 570 نفر نیروی راهدار به منظور بازگشایی راه‌ها در مواقع ضروری خدمات رسانی خواهند شد.

مهندس مقبلی با تاکید بر اینکه  تا پایان سال جاری 2 هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان کرمان زیر پوشش ۱۳۰ دوربین کنترل سرعت قرار می‌گیرد افزود:  از ابتدای سال، کار نصب ۱۳۰ دوربین توسط پیمانکار در حال اجرا و فونداسیون دوربین‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه این نشست در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای برگزار شده است، اضافه کرد: دوربین‌های محورهای پرتصادف کرمان -  بم، بم - شورگز، کرمان -  سیرجان و بالعکس تا یک ماه آینده نصب خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: از اوایل سال جاری حدود ۵۰۰ کیلومتر از مسیر‌های پر تصادف شیب شیروانی آنها اصلاح و تقریبا 5 هزار کیلومتر از مسیرهای پرتردد شبکه ارتباطی استان کار خط ‌کشی آنها انجام شده که هنوز هم توسط اداره راهداری شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی عنوان کرد: بیش از 360 کیلومتر از مسیرها که سطح نامناسبی داشتند، روکش آسفالت شدند که کمک خوبی در راستای افزایش ضریب ایمنی شبکه ارتباطی خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.