| کد خبر: 154910 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

با خدمات مطلوب راهداران ، جاده ها ایمن می شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست با روسای ادارات ستادی و تابعه این اداره کل به منظور بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی برگزار شد ، تاکید نمود : با خدمات مطلوب راهداران ، جاده ها ایمن می شوند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست با روسای ادارات ستادی و تابعه این اداره کل به منظور بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی برگزار شد ، تاکید نمود : با خدمات مطلوب راهداران ، جاده ها ایمن می شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس احمد آفرین محمد زاده در این نشست عنوان نمود: هدف از این نشست برنامه ریزی برای تجهیز راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی به منظور انجام عملیات زمستانی در گردنه های برفگیر استان است.

وی اظهار داشت : مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه ریزی منظم و مدون از هم اکنون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی کامل داشته باشند.

مهندس آفرین محمدزاده  برتعامل در بین کارکنان و روسا تاکید و اظهار داشت : همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده ، لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

مهندس محمدزاده تصریح نمود : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه به تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر پاکسازی حریم راه ها اشاره و اظهار داشت : با توجه به تردد و حجم ترافیک در مازندران ضروری است به طور مستمر پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های این استان در دستور کار روسای ادارات تابعه قرار بگیرد.

مهندس عباسعلی نجفی معاون راهداری این اداره کل نیز در این نشست ضمن اشاره به نقش و جایگاه راهدار و برقراری امنیت عبور و مرور در جاده ها افزود: راهدار با وجود مشکلات و خطر مرگ در سخت ترین شرایط کاری به استقبال خطر می رود و به تنها چیزی که فکر می کند خدمات ارزنده ای است که به یادگار می ماند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تهیه و تامین سوخت مورد نیاز ، تجهیز راهدارخانه ها ، تشویق نیروهای راهدار ، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه های فنی راه  و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان عزیز ان شاء ا... در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

گفتنی است: در این نشست تمامی روسای ادارات تابعه مشکلات و موانع اجرایی و اداری خود را مطرح درخصوص عملیات راهداری زمستانی و اقدامات راهداری پیشنهادات خود را ارئه نمودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.