| کد خبر: 141065 |

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رزن:

۴۲ کیلومتر از مسیر جاده‌ای محور رزن در استان همدان خط‌کشی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رزن از خط کشی مسافتی به طول 42 کیلومتر از راه های فرعی و اصلی این شهرستان، با نظارت کارشناسان ایمنی و ترافیک خبر داد.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رزن از خط کشی مسافتی به طول 42 کیلومتر از راه های فرعی و اصلی این شهرستان، با نظارت کارشناسان ایمنی و ترافیک خبر داد.

رمضان علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، خط کشی در راه های شریانی به طول 28 کیلومتر و در راه های روستایی به طول 14 کیلومتر در محور های رزن -گرمک، رزن -امیریه، امیریه - قروه، سوزن -شاهنجرین صورت گرفته است.

وی هم چنین به پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر اشاره کرد و افزود: قنو کانالی برای هدایت آب های سطحی است که از پروفیله کردن کنار شانه راه موازی با جاده ساخته شده و در نگهداری راه و حفظ آسفالت آن تأثیر بسزایی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رزن عنوان کرد: تنظیم و بازسازی قنوها نیز به طول 50 کیلومتر در محورهای رزن -گرمک، رزن - سراوک، رزن- دمق و اورقین انجام شده است.

علی اکبری افزود: طی تیرماه امسال لکه گیری با آسفالت گرم با بیش از 3000 متر مربع و به ضخامت 5 سانتی متر و همچنین درزگیری راه های آسفالته به طول 1200 متر در حوزه استحفاظی شهرستان رزن انجام شده است.

وی یاد آور شد: به منظور هشدار به رانندگان و کاهش سرعت در محل های نزدیک به تقاطع ها نسبت به نصب 2 هزار و 870 عدد بازتاب ایمنی و استوانه ای اقدام و با نصب رفلکتور شبرنگ و دارای نور در شب، قبل از سرعتکاه ها و در محدوده محور پلیس راه پیچ خمیگان و ماهنیان اقدام شده است.

وی به شستشوی 1500 عدد علائم ایمنی، 38 موردرنگ‌آمیزی علائم، 8 مورد ایمن‌سازی دماغه های ورودی و خروجی اشاره کرد و گفت: این اقدامات موجب افزایش ایمنی و کاهش تصادفات می شود.

وی در ادامه به شش مورد رسیدگی به مسائل حریم اشاره کرد و گفت: کارشناسان این شهرستان هرگونه تجاوز به حریم را به دقت دنبال کرده و در راستای رفع آن از طریق قوانین مصوب کشوری و هماهنگی با نیروی انتظامی اقدامات لازم را به‌عمل می‌آورند.

وی عنوان کرد: 12 مورد رنگ آمیزی سرعتکاه و احداث سرعت کاه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در تیر ماه گذشته توسط پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رزن بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.