| کد خبر: 269120 |

نشست هماهنگی و بررسی خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در نوروز ۱۴۰۳

نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مالکان و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی استان فارس و به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی و کاربران جاده ای در ایام نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور بهبود و ارتقای ارایه خدمات به کاربران جاده ای در ایام نوروز، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در چند فاز بازدید و وضعیت نمازخانه ها، راه های دسترسی، فضاسازی و سرویس های بهداشتی آن ها بررسی و رصد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن عمادی در نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نوروزی ۱۴۰۳، ادامه داد: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای احداث شده و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز، در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی دارد.

عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر اینکه مجتمع ها در کاهش تصادفات و رضایتمندی مسافران نقش بسزایی ایفا می کنند،اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه های استان انجام شده تا مسافران در ایام نوروزی برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با توقف و استراحت در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.

عمادی در پایان یادآور شد: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و شکایات مردمی و انتقادات و پیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزیز است.

گفتنی است استان فارس با بیش از ۲۱هزار کیلومتر راه و ۶۳مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی دارای رتبه اول در کشور می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.