| کد خبر: 261050 |

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین

اجرای طرح نظارتی بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سفرهای اربعین و بازگشت زوار به شکل مستمر و روزانه ادامه دارد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه ها گفت: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سفرهای اربعین و بازگشت زوار به شکل مستمر و روزانه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلام‌حسین دغاغله مدیر کل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه ها، گفت: در حال حاضر ۱۰۰۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در سطح جاده های کشور در حال خدمت رسانی به رانندگان و مسافران جاده ای هستند.

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که دو نوع نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی وجود دارد، افزود: یک نوع از نظارت به صورت مستمر و سالیانه است که از طریق سامانه و در طول سال توسط همکاران در استان ها و شهرستان های مختلف انجام می شود. نوع دیگر نیز فوق العاده و مضاعف است که در مناسبت های خاص در طول سال از جمله ایام نوروز، ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اربعین حسینی انجام می شود.

دغاغله افزود: در این راستا امسال نظارت فوق العاده در تیرماه به ویژه در مجتمع هایی که در کریدورهای منتهی به مرزهای تردد زوار قرار دارند، انجام شد.

وی افزود: نظارت ها شامل کارگروهی است که دستگاه های مختلفی در این نظارت همراهی میکنند که از جمله می توان به شبکه بهداشت و درمان، شرکت پخش فرآورده های نفتی، فرمانداری بخش، شهرستان، بخشداری، معاونت عمرانی استانداری و اماکن نیروی انتظامی اشاره کرد که همه نظارت ها با مسئولیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که مجتمع های خدماتی رفاهی بر اساس وظیفه ذاتی سازمان و در راستای ارائه خدمات به تردد کنندگان در جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور احداث شده اند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه ها با تاکید بر این که یکی از اهداف ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی تامین ایمنی و ایجاد امنیت رانندگی برای رانندگان، مسافران و زوار است، عنوان کرد: این مجتمع ها شامل عناصر مختلفی مانند جایگاه سوخت، رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه، تعمیرگاه و ... هستند که خدمات متنوعی به هموطنان و زوار ارائه می کنند و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده و نظارت های انجام شده، بتوانیم در این اماکن خدماتی مناسب به زائران حضرت سیدالشهداء(ع) ارائه کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.