افزایش عمر محورهای مواصلاتی با بازرسی پل ها و ابنیه فنی راه های کشور
دقیق تر شدن بازرسی پل ها و ابنیه فنی راه های کشور موجب افزایش عمر و ماندگاری این ابنیه در سطح محورهای مواصلاتی می شود.
دقیق تر شدن بازرسی پل ها و ابنیه فنی راه های کشور موجب افزایش عمر و ماندگاری این ابنیه در سطح محورهای مواصلاتی می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه های سازمان در دوره آموزشی ارزیابی و مستندسازی پل ها و ابنیه فنی سامانه مدیریت پل ها گفت: مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری با رویکردی نوآورانه، پژوهشی، بر پایه دانش روز و در مسیر پیشرفت و روزآمدسازی، کانونی پیشرو و پیشران برای فعالیت های علمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.
وی تخصص محوری، مهارت آموزی و نوآوری را از ویژگی های مهم نیروهای متخصص راهداری بیان کرد و برنامه ریزی و سیاست گذاری علمی مبتنی بر اصل نوآوری را از راهبردهای اصلی سازمان راهداری برشمرد.
مدیر دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پل ها را یکی از مهمترین نمادهای اصلی جاده ها برشمرد و با اشاره به وجود ۳۵۵ هزار دستگاه پل در کشور، بیان کرد: امروز به واسطه توسعه سامانه مدیریت پل و ابنیه فنی امکان تصمیم گیری برای مدیران از طریق سامانه BMS فراهم شده است.
سیاهپور گردآوردی اطلاعات از طریق داده های سامانه ای و طراحی و اجرای دستورالعمل ها بر اساس آن ها را عاملی مهم در اجرای پروژه ها و اقداماتی با کارایی و ماندگاری بالاتر دانست.
وی با اشاره به تدوین دستورالعمل واحد بازرسی ویژه، نگهداری و تعمیر پل ها تأکید کرد: اجرای این دستورالعمل نیازمند بکارگیری تیم های ماهر و مجهز به تجهیزات حرفه ای در سطح پروژه است .
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.