| کد خبر: 270538 |

جزئیات جدید از اختلاس کارمند امور مالی مجتمع بندری امام

درحالی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از کشف اختلاس یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام و شناسایی فرد خاطی خبر داده که مبلغ اختلاس شده مشخص نیست.

تین نیوز

درحالی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از کشف اختلاس یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام و شناسایی فرد خاطی خبر داده که مبلغ اختلاس شده مشخص نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از  تسنیم، ابوطالب گرایلو مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به کشف اختلاس یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام خمینی(ره) و شناسایی فرد خاطی، اظهار کرد: اوایل فروردین امسال واحدهای ذی ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوء استفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی و حساب آنها مسدود شده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه های پایانی سال گذشته انجام شده است، هماهنگی های لازم با دستگاه های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته، همچنان ادامه دارد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: تا احقاق تمامی حقوق بیت المال، پیگیری پرونده ادامه داشته و برخورد لازم با افراد خاطی احتمالی در دستور کار قرار گرفته است. 

پیگیری ها خبرنگار تسنیم حاکی از آن است فرد متخلف به عنوان مسئول حوزه پرداخت مجتمع بندری امام خمینی (ره) مبالغی را به حساب های ثالث واریز کرده که با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان بلوکه شده است.

مبلغ واریزی به حساب های ثالث تاکنون مشخص نیست. طبق اظهارات یکی از مدیران بندر امام مبلغ اعلام شده در برخی رسانه ها در خصوص اختلاس حدود 2 میلیون دلاری (حدود 120 میلیارد تومان) موردتایید نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.