| کد خبر: 266965 |

تامین لایروب در بندر نوشهر و چرثقیل بندری برای بندر انزلی در دستورکار سازمان بنادر و دریانوردی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور داد تا لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از اتمام سال جاری، تامین شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور داد تا لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از اتمام سال جاری، تامین شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در نشست با مدیران کل بنادر شمالی کشور که در بندر نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تعمیرات اساسی اماکن و محوطه های بندری و غیربندری یکی از مسائل مهمی است که در دستورکار سازمان بنادر و دریانوردی، قرار دارد. 

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته فعالیت ها در دو مرحله پیش رفت؛ در مرحله اول پروژه های مربوط به سال های گذشته را به سرانجام رساندیم و در سال دوم برنامه ریزی و طراحی به صورت اختصاصی در دستورکار قرار گرفت. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه پروژه های سرمایه گذاری اعلام شده از سوی این سازمان با جدیت دنبال می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت ها پس از اعلام به صورت جدی دنبال می شود و سازمان بنادر و دریانوردی در مواجه با مردم صادقانه عمل می کند و تاکید می کنم اگر پروژه ای از سوی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شود به طور حتم باید به سرانجام برسد. 

صفایی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در مسیر صحیح گام بردارد، عنوان کرد: فعالیت های صورت گرفته طی ۲ سال گذشته نسبت به ۳۰ سال گذشته بی نظیر تلقی می شود.

 وی با تاکید بر نگاه کلان سازمان بنادر و دریانوردی بر تامین نیروی انسانی متخصص و ارتقاء سطح نیروی انسانی دریایی و بندری، اظهار داشت: تامین نیروی جوان و جدید در حوزه دریایی و بندری باعث تسریع روند فعالیت ها می شود و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه بنادر کوچک و معیشت مردم منطقه، توجه ویژه دارد. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین در ادامه این نشست دستوراتی را در خصوص تامین لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از پایان سال جاری، صادر کرد. 

صفایی در پایان با تاکید بر قاطعیت مبارزه با فساد از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، خاطر نشان کرد: در این زمینه هیچ گونه تعارفی نداریم و با هر کسی در هر جایگاهی برخورد خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.