| کد خبر: 246206 |

رشد ۸ درصدی فعالیت بازرگانی بندر تجاری سجافی

فعالیت بازرگانی بندر تجاری سجافی با ورود ۱۲۶ فروند شناور در ۵ ماهه نخست سال جاری، رشد ۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

تین نیوز

فعالیت بازرگانی بندر تجاری سجافی با ورود ۱۲۶ فروند شناور در ۵ ماهه نخست سال جاری، رشد ۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بندر سجافی از بنادر فعال محلی است که موجب ایجاد اشتغال و فرصت‌های اقتصادی ویژه و قابل توجهی در منطقه شده است.

وی گفت: این بندر تجاری در فواصل ۱۵۳ مایلی از بندر بصره در عراق و ۱۲۵ مایلی از بندر شویخ قطر، توانسته نقش مهمی در مبادلات کالا برای صاحبان کالا و بازرگانان با کشورهای همسایه ایفا کند.

آقایی بیان کرد: بندر سجافی با برخورداری از مزایایی چون پسکرانه جمعیتی مناسب در حوزه بازار، زیرساخت‌های مناسب برای صادرات آبزیان، محصولات کشاورزی و احشام، دارای قابلیت‌هایی چون راه‌اندازی تجارت از طریق کالاهای ته‌لنجی و همراه ملوان و همچنین تجارت ساحلی با استان بوشهر است.

بندر تجاری سجافی در ٣٧ کیلومتری شهرستان هندیجان با ۳ پست اسکله به طول ۱۰۵ متر، آبخور اسکله با عمق مناسب، ۲۰۰۰ متر مربع انبار سرپوشیده و ۶۰۰۰ متر مربع بارانداز، از بنادر محلی و فعال خوزستان است که دور جدیدی از فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.