| کد خبر: 186160 |

در نشست مشترک مسئولان سازمان بنادر با مدیریت شهری بندر خمیر مطرح شد؛

◄ پیشرفت رضایت بخش عملیات اجرایی بندر چندمنظوره خمیر

اسکله فلزی شناور در پارک گردشگری حرا نصب شد.

تین نیوز

در نشست مشترک بین معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر، مدیران ارشد این سازمان و مسئولان حوزه مدیریت شهری بندر خمیر، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی بندر چندمنظوره و اسکله شناور مجتمع گردشگری پارک ساحلی حرا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این نشست با حضور «منصور آرامی» عضو هیات‌عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، اله‌مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میرهاشم خواستار؛ فرماندار شهرستان بندر خمیر، جواد محمودی؛ شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر بندر خمیر به منظور پیگیری پروژه های دریایی و بندری این شهرستان در ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

اله‌مراد عفیفی پور؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این نشست از پیشرفت رضایت‌بخش پروژه مجتمع بندر چند منظوره خمیر و اسکله شناور گردشگری پارک حرا خبر داد.

عفیفی پور در ادامه از اعطای تسهیلات با سود صفر درصد برای تامین شناورهای استاندارد گشت های تفریحی در تالاب بین المللی خوران و جنگل حرا به متقاضیان در این منطقه ساحلی سخن گفت.

عباس کمالی؛ معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در بخش دیگری از نشست به تشریح جزییاتی بیشتر از پروژه احداث مجتمع بندری خمیر پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای ۱۲۸ متر شمع کوبی در این پروژه، از ساخته شدن حدود ۴۰ درصد شمع های اسکله در کارگاه و شروع عملیات نصب آن در پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا پوررجبی؛ معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این نشست گفت: عملیات ساخت اسکله فلزی گردشگری نیز آغاز شده و طی نیمه نخست سال جاری، در پارک ساحلی حرا نصب خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: اسکله گردشگری به صورت سازه شناور روی دریا نصب خواهد شد و حدود ۲۰ متر از ساحل به داخل دریا پیشروی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.