| کد خبر: 182883 |

◄ انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دانشگاه گیلان

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دانشگاه گیلان منعقد شد.

تین نیوز

صبح امروز در راستای گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و علمی دانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی به امضا «حمیدرضا آبایی» مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان و «احمد رضی» رئیس دانشگاه گیلان رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرو دریانوردی استان گیلان، در این تفاهمنامه موضوعاتی همچون همکاری در زمینه در اختیار قرار دادن امکانات جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، همکاری در برگزاری کنفرانس، نمایشگاه و کارگاه های مرتبط علمی و حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در راستای نیازهای تحقیقاتی اداره کل بنادرودریانوردی مطرح و به امضا رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان،  این تفاهم‌نامه در جهت برنامه‌های دولت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به شاخص‌های سند چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه اقتصاد دریا محور و هم‌چنین بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه‌ها بود.

اداره‌کل بنادرودریانوردی استان گیلان به عنوان نماینده سازمان بنادرودریانوردی در استان گیلان و تنها مرجع حاکمیتی در حوزه دریایی و بندری، همکاری با ارگان های مختلف استان گیلان را  برای ترویج دانش، فرهنگ و توسعه فعالیت‌های دریایی و بندری مورد توجه قرار داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.