| کد خبر: 154019 |

برگزاری دومین سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) در بندر امیرآباد

دومین سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM)با حضور کارشناس اعزامی سازمان بنادرودریانوردی در بندرامیرآباد برگزار شد.

تین نیوز

دومین سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM)با حضور کارشناس اعزامی سازمان بنادرودریانوردی در بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارشتین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد؛ مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه هدف از این سمینار آموزشی طراحی و پیاده سازی BPM در سازمان بنادر و دریانوردی می باشد گفت امروزه  BPM، تفکر سنتی و وظیفه ای را  به مدیریت فرآیندی تغییر داده  به طوری که تمام سطوح یک سازمان  اعم از مدیریت ، کارمندان و بخش های مختلف ، تحت تاثیر این تغییرات قرار می گیرند.

علی خدمتگزار  با اشاره به اینکه دراین رویکرد مدیریتی، مرزهای گذشته از بین رفته و مهارتهای ضروری و رقابتی مدیریت افزایش می یابد افزود  جهت رسیدن به این هدف و برای ایجاد بهبود مستمر ، به راهکارهایی ساخت یافته و پایدارنیاز است.

وی مدیریت فرایند کسب و کار را  یک رویکرد مدیریتی فرآیند محور در سازمان ها دانست که با سازماندهی وظایف سازمانی به شیوه ای بهینه ، به کاهش هزینه کل، کنترل ریسک و حفاظت از مالکیتهای ذهنی کمک می کند .

مدیربندرامیرآباد در پایان  یکی از الزامات پیاده سازی BPM در سازمان را ایجاد  دفتر مدیریت فرآیندهای کسب و کار دانست و یادآور شد تعیین اهداف کلان BPM ، طراحی و برنامه ریزی، اجرا، پایش و بهبود اقدامات صورت گرفته و مستندسازی فرآیندهای مرتبط با واحد ، بخشی از اهداف تشکیل این دفتر می باشد.

در ادامه این سمینار دکتر سیفی از کارشناسان اداره مهندسی فرآیندهای سازمان بنادرودریانوردی با بیان اصول و ساختار مدیریت فرآیندهای کسب و کار ، به تبیین چرخه حیات و  چارچوبهای پیاده سازی مدیریت فرآیندهای کسب وکار  و همچنین ساختار دفتر BPM در سازمان بنادر و دریانوردی پرداخت.

لازم به ذکر است جزوه های آموزشی مربوط به این سمینار قبلا در اختیار کارکنان بندر قرار گرفته بود که بر اساس آن سوالاتی طراحی و به شرکت کنندگان  به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.