| کد خبر: 152732 |

اختصاص ۱۵ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری درحوزه شهری برای خرم‌دره

شهردار خرم‌دره گفت: ۱۵ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه شهری برای خرم‌دره در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

شهردار خرم‌دره گفت: ۱۵ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه شهری برای خرم‌دره در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی قاسم‌پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۵ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری برای خرم‌دره در نظر گرفته‌ایم، افزود: برای احداث پل غیر هم‌سطح در خرم‌دره مذاکراتی به منظور جذب سرمایه ۵ میلیارد تومانی مورد نیاز آن انجام داده‌ایم.

وی با اعلام تغییر در بودجه امسال شهرداری خرم‌دره، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید بر اساس دیدگاه‌های مدیریتی، منابع موجود و زمان صورت گیرد.

وی در پاسخ به اعلام بدهی چند میلیاردی شهرداری ابهر در دوران مدیریت وی در آنجا، تصریح کرد: بدهکاری در شهرداری‌ها، نشان‌دهنده کار و فعالیت آن‌ها بوده است.

قاسم‌پور بدون اینکه اشاره‌ای به آخرین وضعیت نحوه و میزان دریافت حقوق خود داشته باشد، صحبت‌های اخیر درباره گذشت زمان بازنشستگی خود از موعد قانونی‌اش را تلاش عده‌ای برای جلوگیری از خدمت‌رسانی به مردم دانست و با بیان اینکه این موضوع فقط به وزارت نیرو ارتباط دارد، تاکید کرد: من بچه جنگم و می‌توانم از این موضوع برای تمدید بازنشستگی‌ام استفاده کنم.

شهردار خرم‌دره، ابهر را کوچک‌ترین شهری عنوان کرد که شهردار آنجا بوده و گفت: این که مردم خرم‌دره برای تفریح به پارک‌های ابهر می‌روند، زیبنده خرم‌دره‌ای‌ها نیست و ما برنامه‌هایی برای احداث پارک‌های متعدد در این شهر داریم.

وی با انتقاد از شرکت گاز، عبور لوله‌های گاز از خرم‌دره را موجب تخریب چهره شهر دانست و گفت: همه اهداف ارگان‌های دولتی و خصوصی باید منطبق بر مدیریت شهری باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.