| کد خبر: 270323 |

کاهش حدود ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌ های زنجان

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه استان زنجان از کاهش حدود ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های زنجان در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه استان زنجان از کاهش حدود ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های زنجان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی میناخانی اظهار کرد: امسال پلیس راه همچون سنوات گذشته با همه توان تلاش کرد با حضور پررنگ خود در جاده ها شرایط را برای سفر ایمن مسافران نوروزی فراهم کند.

وی با بیان اینکه داشتن خودروی ایمن و جاده های استاندارد در کاهش تصادفات حائز اهمیت است، افزود: البته نباید رعایت قوانین از سوی افراد را نادیده گرفت چرا که در عمده موارد، خطای انسانی منجر به بروز حوادث رانندگی می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به تردد عادی در جاده های زنجان، گفت: با توجه به اینکه شب گذشته مردم در مراسم شب های قدر حضور داشتند و در حال استراحت هستند انتظار داریم تا چند ساعت آینده ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان افزایش یابد و از مسافران درخواست داریم زمان بازگشت خود به شهرهای شان را مدیریت کنند.

وی ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی بروز حوادث رانندگی است، از این رو از شهروندان درخواست داریم تا با مدیریت و پیش بینی زمان سفر، هر ۲ ساعت حدود یک ربع در پارکینگ ها و نقاط امن کنار جاده ها استراحت کنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: از مردم درخواست می شود در جاده ها از سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با سرعت مطمئن و دقت رانندگی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.