| کد خبر: 167828 |

◄ تشریح آخرین جزئیات برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

نشست خبری در راستای تشریح آخرین جزئیات "ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته" صبح امروز (21 خردادماه) با حضور قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

تین نیوز

نشست خبری در راستای تشریح آخرین جزئیات‌"ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته"‌صبح امروز  (21 خردادماه) با حضور قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این نشست خبری که در محل سالن اجتماعات شرکت راه‌آهن برگزار شد حسین عاشوری به تشریح اقدامات انجام شده در جهت برگزاری نمایشگاه ریلی امسال پرداخت و گفت: این نمایشگاه از 29 خرداد تا اول تیر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، با حضور 200 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی در فضایی به مساحت 22 هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

عاشوری در ادامه مطلب فوق افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است که از همین‌رو فضای اختصاص‌یافته به شرکت‌ها تا حدودی کاهش‌یافته است.

 قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به این که  مشارکت‌کنندگان خارجی این رویداد از کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه جمهوری چک، لتونی، چین روسیه و اتریش هستند افزود: در این دوره از نمایشگاه انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای داخلی و خارجی، اختصاص سالن کار و نوآوری، برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی و رونمایی از برنامه‌های راه‌آهن خواهد بود.

عاشوری در ادامه ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در سال حمایت از کالای ایرانی، به فضا و فرصت مناسبی برای مشارکت شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی تبدیل شود.

به گزارش تین‌نیوز، این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت و تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.