| کد خبر: 265815 |

◄ خیز شرکت عقاب افشان برای حل مشکل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

شرکت عقاب افشان برای تامین نیاز شهرداریهای کشور در حوزه حمل و نقل درون شهری تولید اتوبوس دیزل مدل پارسین را در دستور کار تولید دارد.

تین نیوز

 شرکت عقاب افشان برای کمک به کاهش مشکل حوزه حمل و نقل درون شهری قراردادهایی را دارد که متناسب با تعهدات خود نسبت به تحویل اتوبوس ها اقدام خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، مطلب بالا بخش از اظهارات مدیر عامل شرکت عقاب افشان است که در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد.

گفتگوی تین نیوز با آقای بهروز مرادی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان در ادامه آمده است: 

لطفاً از تازه ترین طرح های توسعه ای شرکت عقاب افشان بگویید آیا شرکت محصول یا خدمات جدیدی را در نمایشگاه حمل و نقل رونمایی می کند؟

شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان همواره در رابطه با توسعه محصولات خود از حیث کمی و کیفی تلاش نموده و در کنار ارتقای کیفی محصولات فعلی به طراحی و ساخت محصولات جدید و متناسب با کاربریها و نیازهای مختلف در حوزه های شهری و برون شهری می پردازد در حال حاضر شرکت برای تامین نیاز شهرداریهای کشور در حوزه حمل و نقل درون شهری تولید اتوبوس دیزل مدل پارسین را در دستور کار تولید دارد و در کنار آن یک محصول جدید تحت عنوان میدل باس ( مینی بوس شهری ۸.۵ متری) را نیز طراحی و ارائه نموده است که به زودی شاهد تولید و تحویل این محصول نیز خواهیم بود. ضمناً تولید یک مدل از اتوبوسهای برون شهری این شرکت نیز با شاسی و قوای محرکه جدید در حال پیگیری و اجرا است که آن شاء الله از ابتدای سال ۱۴۰۳ این محصول نیز روانه بازار خواهد شد و بخشی از نیازهای حوزه حمل و نقل برون شهری در این زمینه برطرف خواهد گردید.

با توجه به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوس های درون شهری عقاب افشان چه ظرفیت هایی برای مشارکت در نوسازی ناوگان دارد و آیا قرارداد با تفاهنامه جدیدی در این زمینه با شهرداری ها داشته اید ؟

ناوگان حمل و نقل درون شهری اکثر استان ها در حال حاضر وضعیت مطلوبی نداشته و فرسودگی ناوگان به خصوص در کلانشهر ها کاملاً محسوس می باشد شرکت عقاب افشان برای کمک به کاهش مشکل حوزه حمل و نقل درون شهری قراردادهایی را دارد که متناسب با تعهدات خود نسبت به تحویل اتوبوس ها اقدام خواهد کرد.

مذاکره با برخی از شهرداری ها در سراسر کشور در حال انجام است که پس از توافق نهایی تامین اتوبوس و میدل باس های شهری متناسب با نیاز آنان انجام خواهد شد.

روند تامین قطعات در سال جاری چگونه بوده است ؟ آیا شاهد بهبود روند تامین قطعه هستید ؟

هر چند به لحاظ اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور تامین ارز با دشواری صورت می پذیرد اما تلاش شده روند تامین قطعات مورد نیاز با مشکل جدی مواجه نشود و قطعات اصلی و با کیفیت از شرکتهای سازنده تامین و در اختیار بهره برداران محترم از اتوبوس ها قرار گیرد. مرکز خدمات پس از فروش این شرکت به صورت مستمر در حال رایزنی و بررسی نیازهای بهره برداران از محصولات تولیدی شرکت بوده و شبکه تعمیرگاهی این شرکت در سراسر کشور در حال توسعه کمی و کیفی می باشد.

در تامین ارز با شکلی مواجه نشده اید؟

متاسفانه مشکل تامین ارز در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده و بخش قابل توجهی از قطعات مورد نیاز ما در گمرکات در انتظار تخصیص ارز می باشد و همین امر باعث شده تا هزینه های متعددی علاوه بر هزینه های تولید به این شرکت تحمیل گردد. و انتظار داریم مسئولین مربوط و ذی صلاح نسبت به تامین و رفع این نیاز اقدام لازم معمول نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.