| کد خبر: 6447 |

استراتژی توسعه شبکه فرودگاهی را باید تدوین کنیم

تین نیوز | قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اظهار داشت:اگر می خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده ها و طرحهای آنان در مدیریت کردن بهتر بخش فرودگاهی استفاده کنیم.
نوریان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با اشاره به جایگاه هیات مدیره در شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: خوشبختانه هیات مدیره‌یی که برای شرکت فرودگاه‌ها انتخاب شده با کوله باری از تجربه در صنعت هوانوردی با گرایش‌های مختلف در جهت اعتلای برنامه ها و اهداف فرودگاه های کشور فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما در بخش فرودگاهی خدمت کردن به مردم و مشارکت آنها برای دستیابی به توسعه صنعت است.
نوریان با بیان اینکه همه حوزه های فرودگاهی باید برای مردم ، با مردم و بین مردم  بودن را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند، گفت: سبک فعالیت‌های خود را باید در ساختار فرودگاهی تغییر داده و برای مردم و کسب رضایت آنها تلاش کنیم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اظهار داشت: اگر می خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده ها و طرحهای آنان در مدیریت کردن بهتر بخش فرودگاهی استفاده کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ایمنی هدف اول در صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور است، تصریح کرد: برای انکه ایمنی لازم را در صنعت هوانوردی کشور داشته باشیم باید خود را با معیارها و استاندارد های جهانی هماهنگ کنیم.
نوریان اضافه کرد: مساله ایمنی حرف اول را در حمل و نقل هوایی می زند که باید بتوانیم برای آن کارهای حرفه ای و برنامه ریزی مدون داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه امکانات منحصر به فردی را مدیران فرودگاهی در اختیار دارند، افزود: امیدوارم با سبک اداری جدید طوری عمل کنیم که بتوانیم از این امکانات استفاده و بهره لازم را ببریم.
وی گفت: استراتژی توسعه شبکه فرودگاهی را باید تدوین کنیم و پی گیری‌های لازم برای خرید تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در سطر اول برنامه ها قرار دهیم.
وی بیان داشت: حرکت این صنعت باید برنامه ای و همخوانی لازم را با قوانین و مقررات داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: نظم در برنامه ها را به عنوان یک استراتژی در فرودگاه پیش ببریم و  در برنامه پنج توسعه در بخش بار اول و در بخش مسافر دوم در دنیا باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل و نقل هوایی 0 0

    جناب اقای دکتر نوریان براستی پرسش این است چرا همین نسخه پیشنهادی جنابعالی یعنی " انتخاب اعضای هییت مدیره با کوله باری از تجربه در صنعت هوانوردی " در خط هوایی ملی کشور(ایران ایر) تجویز نمی شود. قطعا بر اقای نوریان پوشیده نیست که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیش از دوهزار میلیارد تومان گردش مالی سالیانه در حال حاضر با یک بحران عمیق مدیریتی مواجه است و نجات ان بی درنگ باید در دستور کار قرار گیرد. بدون شک تعلل و انفعال در این بخش گناهی نابخشودنی است. انطور که ایشان بیان نمودند استراتژی خاص فرودگاه نیست بلکه این حمل و نقل هوایی بازرگانی است که باید دارای یک سند راهبردی باشد و کاملا بدیهی است که تدوین این سند نیز به عهده خود جناب نوریان و مشاورین ارشد ایشان باشد.

  • وحید 0 0

    دربار اول؟ و در مسافر دوم دنیا!!!! باشیم چه وعده های اغراق آمیزی مثل اینکه ایشان خبر ندارند دولت عوض شده