| کد خبر: 266926 |

برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دریایی به توسعه صنعت کمک می کند

دبیر برگزاری اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور و وجود ۵۸۰۰ کیلومتر مرز آبی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی به توسعه این صنعت کمک می کند.

تین نیوز

دبیر برگزاری اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور و وجود ۵۸۰۰ کیلومتر مرز آبی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی به توسعه این صنعت کمک می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، اسماء برمایه مدیر عامل شرکت شتاب دهنده ایده بان و دبیر برگزاری اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه سال جاری به میزبانی بوشهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار ‎شد اظهار داشت: خوشبختانه ما در بوشهر نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی را در گروه های کالایی مربوط با بنادر و کشتیرانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی و بندری، صنایع فراساحلی، تحقیقات و آموزش دریایی ، فعالان و صاحب نظران این حوزه را گرد هم آوردیم و توانستیم به نحو احسن میزبانی را به جا آوریم.

 
وی ادامه داد: این نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر با استقبال بسیار خوبی روبرو شد به گونه ای که حضور مقام های ارشد کشوری،لشکری و نظامی ثابت کرده است نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر تاثیر بسزایی در توسعه این صنعت خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور رهبر معظم انقلاب و وجود پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز آبی در کشور ایران اسلامی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه دریا و دریانوردی کمک شایانی به توسعه و تبلور این مهم خواهد کرد افزود: ظرفیت ها و همچنین آمادگی موجود در استان بوشهر عزم ما را جزم کرده است تا نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی را به صورت سالانه و به شکل دائمی در استان مستعد بوشهر برگزار کنیم.
 
دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر ادامه داد: این گردهمایی و دورهمی تخصصی ماحصل تصمیم حوزه مدیریتی این استان، زحمات دست اندرکاران برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر با محوریت شرکت شتاب دهنده ایده بان و با مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای اجرای سیاست های ۹ گانه رهبر معظم انقلاب در حوزه توسعه دریامحور است.
 
برمایه که همزمان مدیرعامل شرکت شاب دهنده ایده بان را برعهده دارد می گوید: با برنامه ریزی انجام شده دست اندرکاران نمایشگاه استان بوشهر توانستند با دعوت از فعالان حوزه دریایی کشور برای حضور در نمایشگاه در حوزه های کشتیرانی، کشتی سازی، تعمیرات و معرفی شرکت های دانش بنیان برای ساخت قطعات تحریمی این حوزه موثر واقع شوند.
 
وی تصریح کرد: تداوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه دریا می تواند تاثیرگذاری منطقه ای داشته و جذابیت لازم را برای جمع کردن فعالان حوزه صنعتی و به ویژه صنعت دریا و دریانوردی در استان های ساحلی را فراهم کند.
 
دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر برپایی اینچنین نمایشگاه هایی به واسطه حضور فعالان و گروه های مختلف دریایی و تاثیرپذیری آن در سطح استان و کشور می تواند اقتصاد محیطی و محلی استان را تحت تاثیر قرار دهد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.