| کد خبر: 257994 |

درآمد ناچیز بیمه آسیا از بیمه کشتی در خردادماه 1402

بررسی گزارش مالی بیمه آسیا منتشر شده در سایت کدال حاکیست این شرکت باسابقه بیمه ای کشور در خردادماه سالجاری درآمد حدود 500 میلیون تومانی در بخش بیمه کشتی داشته که رقم بسیار ناچیزی به شمار می آید.

تین نیوز

بررسی گزارش مالی بیمه آسیا منتشر شده در سایت کدال حاکیست این شرکت باسابقه بیمه ای کشور در خردادماه سالجاری درآمد حدود 500 میلیون تومانی در بخش بیمه کشتی داشته که رقم بسیار ناچیزی به شمار می آید.

به گزارش تین نیوز، بیمه آسیا در گزارش مالی خردادماه خود ضمن درج کمی بیش از 500 میلیون تومان درآمد از محل صدور بیمه نامه کشتی، از پرداخت بیش از 200 میلیون تومان خسارت در این بخش خبر داده است. با این حال درآمد بیمه نامه های صادر شده برای کشتی نسبت به کل درآمدهای بیمه آسیا در خردادماه در حدی نبوده که این شرکت سهمی جز صفر درصد در این بخش قائل شود.

از نکات قابل توجه دیگر این گزارش درآمد ۷,۰۷۸,۲۱۱ میلیون ریالی – حدود هفتصد میلیارد تومانی - بیمه آسیا از بیمه شخص ثالث خودرو – بیمه اجباری - در خردادماه بوده که 32 درصد درآمدهای این شرکت بیمه را در این ماه به خود اختصاص داده و بیشترین درآمد بیمه آسیا بوده است.

بیمه آسیا همچنین در سومین ماه بهار ۳,۲۲۶,۶۷۸ میلیون ریال معادل حدود 320 میلیارد تومانی نیز از محل بیمه بدنه خودرو در حساب های خود منظور کرده که 15 درصد از درآمدهای این شرکت بیمه را در خردادماه تشکیل می دهد.

علاوه بر این شرکت بیمه آسیا درآمدی از بیمه هواپیما در خردادماه امسال در حساب های خود ثبت نکرده که حکایت از عدم پوشش حوزه هوانوردی توسط این شرکت بیمه ای دارد.

شایان ذکر است؛ جمع درآمدهای بیمه آسیا در خردادماه امسال بالغ بر ۲۱,۸۷۶,۹۹۸ میلیون ریال و جمع خسارت پرداختی توسط این شرکت در این ماه ۱۱,۷۰۸,۳۲۲ بوده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.