| کد خبر: 143073 |

حمل و نقل دریایی نیازمند توجه بیشتر است

استاندار گیلان گفت: حمل ونقل در دریای خزر نیازمند توجه بیشتر است.

تین نیوز
به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست هیات مدیره شرکت کشتیرانی دریای خزر با اشاره به اینکه دریای خزر بستری مناسب برای توسعه اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد کشورهای حاشیه آن است، اظهار کرد: اراده ما بر این است با تمام توان موانع اقتصاد دریا محور را برداریم.
وی با بیان اینکه حمل ونقل در دریای خزر نیازمند توجه بیشتر است، تصریح کرد: در گرفتن حق و حقوق گیلان با هیچ کس تعارف ندارم و با تمام ظرفیت و توان برای پیشبرد منافع استان پیش می روم و باید برای تقویت بنیه اقتصاد دریا محور همه جانبه نگر باشیم و بپذیریم که تقویت گیلان موجب تقویت کشور می شود.
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به امر اقتصاد دریا محور در این استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تقویت حوزه اقتصادی استان به کار بسته‌ایم و باید موانع اقتصاد دریا محور را از پیش رو برداریم و این حوزه تقویت شود.
در ادامه این نشست مهندس علی اکبر غنجی رئیس هیات مدیره کشتیرانی دریای خزر با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در گسترش حجم تجارت با کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: حمل و نقل دریایی در خزر و افزایش سهم صادرات در این دریا مستلزم حمایت از کشتیرانی دریای خزر به عنوان بزرگترین ناوگان ملی کشور در این دریا است.
مهندس غنجی شرکت کشتیرانی دریای خزر را به عنوان ناوگان ملی در این دریای خزر با سابقه ای درخشان توصیف کرد و خواستار حمایت بیشتر از این ناوگان شد.
رئیس هیئت مدیره کشتیرانی دریای خزر همچنین تاکید کرد: اتفاقات خوبی که بین دریای آزاد و کشورهای CIS در حال شکل گیری است می‌تواند از مسیر ایران و به خصوص از بندر انزلی باشد که با تحقق این امر در توسعه‌ تجارت تحول خاصی را شاهد خواهیم بود که نتیجه آن می‌تواند توسعه اقتصادی استان گیلان را رقم بزند.
منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.