| کد خبر: 267937 |

پایان حفاری تمام خطوط قطار شهری مشهد تا پایان سال ١۴٠۴

هم زمان با دهه مبارک فجر مراسم عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ۳ قطار شهری و پروژه احداث سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان شهید فهمیده در مشهد آغاز شد.

تین نیوز

هم زمان با دهه مبارک فجر مراسم عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ۳ قطار شهری و پروژه احداث سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان شهید فهمیده در مشهد آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، کیانوش کیامرز در مراسم آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ٣ قطار شهر اظهار کرد: با تلاش بسیار زیاد همکاران ما در قطار شهری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص، امروز عملیات اجرایی حفاری مسیر غربی خط ٣ شروع خواهد شد و امیدوارم با بهره برداری از آن، مردم قاسم آباد و شهرک غرب شاهد تسهیل رفت وآمد با حمل ونقل عمومی باشند.

وی افزود: این دستگاه از انتهای شهرک ابوذر به میدان امام علی (ع) حمل شد که جابه جایی دستگاه رکورد بزرگی بود. دستگاه در سال های گذشته به کمک نیروهای غیربومی کار می کرد، اما در سال های اخیر به همت جوانان ایرانی، این دستگاه کاملاً بومی سازی شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد گفت: در سال جاری بر اساس دستور شهردار مشهد، دستگاه حفاری، عملیات اصلی و واقعی خود را دارد و حرکت دستگاه به سمت قاسم آباد به خوبی قابل دیدن خواهد بود، ما برنامه داریم کل حفاری شهر را تا پایان سال ١۴٠۴ به پایان برسانیم، این برنامه به همت همکاران قطار شهری دور از انتظار نیست.

به گفته وی، شهر مشهد امروز جز معدود شهرهای کشور بوده که به صورت سه شیفت در حال کار کردن است و روزانه شاهد این روند هستیم و امیدواریم فاز یک خط سه را تا پایان سال ١۴٠٣ به بهره برداری برسانیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.