| کد خبر: 137932 |

بیمه و پروانه تاکسی‌های فرسوده مشهد از 25 تیرماه امسال تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: براساس تصمیمات اخذ شده، بیمه و پروانه تاکسی‌های فرسوده مشهد از 25 تیرماه تمدید نمی‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: براساس تصمیمات اخذ شده، بیمه و پروانه تاکسی‌های فرسوده مشهد از 25 تیرماه تمدید نمی‌شود.

سید مهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: فناوری‌های جدید در حوزه تاکسیرانی سبب افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها در امور تاکسیرانی برای شهروندان می‌شود.

وی تصریح کرد: باید نظارت در حوزه فعالیت تاکسیرانان به‌صورت مجازی باشد چرا که نبود نظارت سبب ایجاد مشکلات اجتماعی شده و سازمان تاکسیرانی مشهد آئین‌ نامه فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تاکسی‌رانی را به تصویب شواری شهر رسانده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با بیان این که در این آئین‌نامه نظارت بر نرخ‌ها و امنیت مسافر نیز در نظر گرفته شده است، گفت: در این آئین‌نامه مشخصات، ضوابط و مسائلی از این دست گنجانده شده است.

علوی‌مقدم اظهار داشت: در مصوبه جدید مربوط به نرخ تاکسی‌های بیسیم درون شهری قالیت تخفیف اضافه شده شاهد ایجاد فضای رقابتی در این حوزه باشیم. تاکسی‌های گردشی در مشهد نیز می‌توانند با شرکت‌های تاکسی‌رانی برای هدفمندی سفر همکاری کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد در مورد نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بخش نوسازی شهرداری مشهد موفق به کسب مقام برتر کشوری در سال 94-93 شده و بیش از 24 هزار و 500 دستگاه فرسوده در شهر نوسازی شدند.

وی افزود: با توجه به ارائه خدمات بانکی و بیمه‌ای هنوز برخی از دارندگان تاکسی‌های فرسوده به نوسازی مراجعه نکردند و بنابر مصوبه هیئت وزیران از تاریخ 25 تیرماه تمدید پروانه و صدور بیمه برای این تاکسی‌ها انجام نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.