| کد خبر: 258566 |

۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح ۱۰ کیلومتر راه در قاین هزینه شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین از اصلاح ۱۰ کیلومتر شیب شیروانی محورهای مواصلاتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند_ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین از اصلاح ۱۰ کیلومتر شیب شیروانی محورهای مواصلاتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، رامین رقابتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محورهای شریانی قاین-گناباد و قاین-بیرجند و نقاط حادثه خیزشهرستان به طول ۱۰ کیلومتر در شهرستان قاین انجام گرفته است.

وی ادامه داد: این عملیات با اعتبارهزینه شده ۱۵ میلیارد ریال از ابتدای سال توسط این اداره انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه جاده ها در کاهش تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و افزود: حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار دارای اهمیت است.

رقابتی با اشاره به مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای در استان یادآور شد: خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و خروج از جاده از مهم‌ترین این موارد بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح شیب‌های شیروانی در کاهش سوانح رانندگی در راه ها تاثیر بسزایی دارد، بیان داشت: با توجه به طولانی بودن مسیرها و اینکه خواب آلودگی رانندگان از دلایل مهم تصادفات جاده ای بوده، یجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان ازجمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و جلوگیری از واژگونی مؤثر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین گفت: سه عامل راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تأثیرگذارند که امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی راه‌ها، در کنار فرهنگ سازی شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.