| کد خبر: 269253 |

برخورد پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان حادثه‌ساز شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از یک فوتی و دو مصدوم در پی برخورد شدید سواری پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از یک فوتی و دو مصدوم در پی برخورد شدید سواری پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۲ و ۱۶ دقیقه بامداد در محدوده بزرگراه آزادگان شمال به جنوب زیر پل فهمیده یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده ابتدا منحرف شده و با پهلوی چپ با گاردریل های سمت لاین سرعت بزرگراه برخورد و مجدداً پس از چرخش با گاردریل های لاین یک تصادف می کند.

وی افزود: در اثر این چرخش ها و برخوردها راننده این سواری که کمربند خود را هم نبسته بوده از خودرو به بیرون پرتاب می شود و بعد از پرت شدن راننده از خودرو به بیرون، سواری پراید مجدداً چرخیده و این بار در مسیر غرب به شرق در لاین دوم بزرگراه آزادگان متوقف و در وضعیت نهایی قرار می گیرد.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: در پرتابی که راننده از خودرو به بیرون داشته، سر وی با جداول مسیر برخورد و متأسفانه این جوان ۲۰ ساله در دم فوت می کند و دو نفر سرنشین آن نیز که سن آنها بین ۲۰ تا ۲۳ سال بوده یکی دچار شکستگی دست و دیگری دچار شکستگی پا می شوند که توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تجاوز از سرعت مقرره نیز مزید علت این حادثه بوده گفت: شرایط روحی راننده در حالت ایده آل نبوده و سرعت بالای این راننده باعث شده سواری پراید به سمت گاردریل ها رفته و راننده که دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده با آنها برخورد می کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و با استفاده از جرثقیل راهور در محل حادثه، خودرو از موقعیت خارج شد.

وی از خانواده ها خواست که کنترل و نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و سوئیچ خودرو را بدون اخذ مهارت های لازم در رانندگی در اختیار انان قرار ندهند. ساعت ۲ بامداد یقیناً این افراد کار خاصی در بزرگراه نداشته و قرار نیست که در این شرایط و خلوتی معابر اقدام به لایی کشی و سرعت و سبقت در بزرگراه کنند.

وی گفت: رانندگان جوان این نکته را مد نظر داشته باشند که وقتی دو عامل سرعت و سبقت و حواس پرتی با یکدیگر ترکیب می شوند خروجی آن جز تصادف فوتی نخواهد بود.

سرهنگ جوانبخت به رانندگان توصیه کرد: رانندگان در همه حال با هوشیاری کامل رانندگی کرده و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث در شهر تهران نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.