| کد خبر: 266448 |

مرگ راننده در پشت فرمان خودرو

دود یک کیلومتر خودرو بدون هدایت راننده به جلو می رود و از مسیر خارج می شود و با گاردریل ها برخورد می کند و به لاین مخالف می رود و دچار حریق می شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: عارضه قلبی علت واژگونی یک دستگاه فاو نیم شاسی است که منجر به فوت 7 نفر و مصدوم شدن 5 نفر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی مولوی، با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان کاشان قم اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز یک دستگاه فاو نیم شاسی با ۱۲ سرنشین شامل یک راننده ایرانی و ۱۱ نفر اتباع بیگانه از اصفهان به سمت تهران حرکت می کنند.

وی افزود: در محدوده آزادراه کاشان روبروی مشکات برابر اعلام سرنشینانی که داخل بیمارستان هستند، راننده اعلام می کند قلبم و دست خود را روی قلبش می گذارد و فرمان از دست راننده خارج می شود.

مولوی ادامه داد: حدود یک کیلومتر خودرو بدون هدایت راننده به جلو می رود و از مسیر خارج می شود و با گاردریل ها برخورد می کند و به لاین مخالف می رود و دچار حریق می شود، در نتیجه راننده به همراه ۶ نفر از اتباع داخل ماشین می سوزند و ۵ نفر نجات پیدا می کنند.

جزئیات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۸۵ آزادراه کاشان-قم واژگونی یک دستگاه خودرو گزارش می شود که همزمان با واژگونی آتش می گیرد.

وی افزود: در اثر این حادثه ۷ نفر فوت و ۵ نفر مجروح می شوند که بلافاصله تیم های راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس به محل حادثه اعزام می شود.

شیشه فروش ادامه داد: ۴ تیم اورژانس و یک تیم از هلال احمر به محل حادثه اعزام می شوند و ۴ مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و یک نفر به علت سوختگی به اصفهان اعزام می کنند، ۴ مصدوم این حادثه شرایط شان رضایت بخش است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۴ خانم و ۲ مرد و یک نفر مجهول الهویه فوت می کنند و مصدومان حادثه نیز ۴ خانم و یک مرد هستند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.