| کد خبر: 165177 |

نیمی از تصادفات فوتی کرمانشاه در این محورها رخ می‌دهد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: شش محور در سطح استان شناسایی شده که سال گذشته حدود 50 درصد از تصادفات رانندگی منجر به فوت در آن ها رخ داده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: شش محور در سطح استان شناسایی شده که سال گذشته حدود 50 درصد از تصادفات رانندگی منجر به فوت در آن ها رخ داده است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: محورهای کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-روانسر، کرمانشاه-کوزران، اسلام آبادغرب-حمیل، روانسر- پاوه و همچنین فرعی سرفیروزآباد نیمی از تصادفات جاده ای منجر به فوت سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: اگر عملیات تعریض این محورها انجام و یا مسیرهای رفت و برگشت آنها از هم جدا نشود، بازهم شاهد حوادث تلخ تصادفات جاده ای و کشته شدن مردم خواهیم بود.

حیدری افزود: بیشترین نوع تصادف رخ داده در جاده های استان طی سال گذشته مربوط به تصادفات رخ به رخ است که علت اصلی آن نیز تجاوز و انحراف به چپ رانندگان در راه‌های دو طرفه غیر مجزا مانند محورهای ذکر شده می باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با غیرقابل انکار دانستن نقش عامل انسانی در وقوع تصادف رخ به رخ جاده ای، یادآوری کرد: با جداسازی مسیرهای رفت وبرگشت نقش این عامل کاملا حذف و می توان گفت بعد از جداسازی دیگر شاهد تصادف رخ به رخ نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای کرمانشاه به کنگاور و اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب عملیات جداسازی مسیرهای رفت و برگشت آن ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، حیدری اظهار کرد: کاهش آمار حوادث جاده ای نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است که باید جدی گرفته شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.