| کد خبر: 128206 |

وقوع تصادف در گیلان 2 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

تین نیوز

تین‌نیوز| رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر وقوع 2 تصادف در محورهای رودبنه _ آستانه اشرفیه و محور فومن – ضیابر 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

 

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور روز افزود: براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه وانت مزدا در محور رودبنه – آستانه اشرفیه متاسفانه یک نفر جان باخت.

 

وی اضافه کرد: یک دستگاه موتورسیکلت که در محور رودبنه به آستانه در حال تردد بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از ناحیه پهلوی چپ با یک دستگاه وانت مزدا برخورد کرد.

 

وی ادامه داد : بر اثر این برخورد ، راننده موتور (مردی 25 ساله ) به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

 

وی با اشاره به آمار بالای مجروحان و کشته شدگان راکبان موتور سیکلت خواست تا رانندگان این وسیله نقلیه ایمنی و احتیاط بیشتر را رعایت کنند.

 

**برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر یک کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از برخورد سه دستگاه خودرو منجر به کشته شدن یک نفر و برجای ماندن 2 مجروح در حادثه ای دیگر خبر داد.

 

وی تصریح کرد: یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی فومن به ضیابر در حال عبور به محور اصلی بود که به علت عدم رعایت حق تقدم، با یک دستگاه 206 و یک دستگاه 405 ، برخورد کرد.

 

وی ادامه داد: به دنبال این برخورد متاسفانه سرنشین پراید ( خانم 30 ساله) به علت شدت جراحات وارده و عدم استفاده از کمربند ایمنی در دم جان خود را از دست داد و راننده 2 خودروی دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

 

سرهنگ محمد پور در پایان ضمن ابراز همدردی و تاسف در خصوص وقوع این‌گونه حوادث ناگوار از تمامی رانندگان وسائط نقلیه خواست همواره در طول رانندگی خود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت نمایند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.