| کد خبر: 160708 |

◄ ارائه تکنولوژی خط‌کشی چندضلعی در کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک

مدیرعامل شرکت سازه رهآورد از همکاری نزدیک این مرکز با وزارت‌راه و شهرسازی و شهرداری تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت سازه‌رهاورد از همکاری نزدیک این مرکز با وزارت‌راه و شهرسازی و شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهرداد سلیمانی  اظهار کرد: یکی از ارکان ترافیک، خط‌کشی معابر برون و درون‌شهری است که سازه رهآورد نقش بسزائی در همراهی با این بخش در کشور داشته است.

وی  تصریح کرد: سازه‌رهاورد بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ‌های ترافیکی در ایران است و قرار است تا طرح جدیدی را در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک ارائه کند که به تازگی اختراع شده است.

سلیمانی بر ضرورت نوآوری در زیرساخت‌های شهری، افزود: نوعی رنگ وجود دارد که به تازگی اختراع شده که دارای اضلاع متفاوت و زیاد هستند که سازه رهاورد موفق به تولید آن شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: با توجه به موفقیت این سازمان در تولید رنگ چندضلعی درصدد هستیم به منظور استفاده گسترده از آن، تکنولوژی جدید را در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک به حضار و مدیران شهری و وزارت‌راه و شهرسازی معرفی کنیم.

وی با اشاره به موفقیت دیگری که به تازگی سازه رهاورد به آن دست یافته است، گفت: دستگاه خط‌کشی چند ضلعی که تکنولوژی آن دراختیار انحصای کشور آلمان بود پس از خرید به کشور وارد شد و این شرکت موفق به داخلی سازی آن درکشور شد.

سلیمانی به اجرای خط‌کشی جند ضلعی در تهران اشاره کرد و افزود: از مزایای استفاده از خط‌کشی چند ضلعی بسیار هستند اما، عدم جذب آلودگی محیط‌ یکی از بارزترین مشخصات رنگ این نوع خط‌کشی است که توجه زیادی را به خود معطوف داشته است.

مدیرعامل سازه رهآورد خاطرنشان کرد: استفاده از این نوع رنگ و خط‌کشی تحول بزرگی را برای شهری چون تهران به همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.