| کد خبر: 154986 |

درگفت‌وگو با تین‌نیوز عنوان شد:

◄ رفع بلاتکلیفی نه ماهه در سازمان تاکسیرانی

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای پنجم شهر تهران، از ضرورت ایجاد تحول اساسی در سازمان تاکسیرانی شهر تهران پس از انتخاب مدیریت جدید، خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای پنجم شهر تهران، از ضرورت ایجاد تحول اساسی در سازمان تاکسیرانی شهر تهران پس از انتخاب مدیریت جدید، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد علیخانی اظهار کرد: امروز با پیشرفت تکنولوژی و رواج تاکسی‌های اینترنتی، با شکل سنتی دیگر قادر به اداره تاکسی‌ها نخواهیم بود و چنان‌چه فردی به مدیریت این بخش انتخاب می‌شود باید به دانش و فن‌آوری روز دنیا در اداره این بخش از حمل‌ونقل عمومی تسلط کافی داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: قطعا فردی باید به سمت مدیر عاملی تاکسیرانی‌ شهر تهران گمارده شود که کارشناس حوزه IT باشد تا بتواند با برنامه‌ریزی دقیق به‌کارگیری علوم روز در بخش تاکسیرانی را به مرحله اجرا دربیاورد.

به گفته عضو شورای شهر تهران تغییرات در شهرداری تهران به تازگی در حال رخ دادن است و تغییر مدیریت در بسیاری از حوزه‌ها به صورت گسترده در حال انجام است.

علیخانی با اشاره به این مطلب که، چند گزینه به شهردار پیشنهاد شده که بهترین آنها به زودی به عنوان مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران انتخاب و روانه این سازمان خواهد شد، گفت: به هر حال امیدوار هستیم هر چه زودتر تکلیف مدیریت این بخش از حمل‌ونقل عمومی مشخص شود و شاهد تحولات مثبت در این بخش باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که« در تحولی که از آن یاد می‌کنید جایی برای فعالیت اسنپ و تپسی وجود دارد ی اخیر»، افزود: به حاشیه راندن هیچ بخشی مد نظر نیست و در تلاش هستیم تا حمل‌ونقل عمومی را به خصوص در تاکسیرانی قانون‌مند کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر نص صریح قانون در حمل بار و مسافر، ابراز داشت: حمل بار و مسافر در حریم شهرها براساس قانون باید تحت نظر سازمان تاکسیرانی باشد و با این تعریف هر بخشی خارج از این چارچوب با محدودیت مواجه خواهد شد.

 به گفته علیخانی، تمامی محدودیت‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان اعمال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، اوایل سال جاری بود که مدیرعامل جوان تاکسیرانی شهر تهران برکنار شد و با گذشت قریب به 9 ماه، هنوز کسی به مدیریت این بخش از حمل‌ونقل شهر برگزیده نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.