| کد خبر: 43789 |

راه‌های ارتباطی ۷۲ روستای استان زنجان همچنان مسدود است

تین نیوز | مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به انسداد راه ارتباطی ۲۴۸ روستای استان زنجان گفت: با تلاش راهداران ۱۷۶ راه بازگشایی شد و ۷۲ روستا همچنان در محاصره است.
 
مسعود خوشکام اظهار داشت: به علت بارش برف در روزهای گذشته راه ارتباطی تعداد زیادی از روستاهای استان زنجان در محاصره برف قرار گرفت.
 
وی در مورد آخرین آمار وضعیت راه‌های روستایی استان زنجان به بازگشایی 176 مسیر اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران راهداری تا پایان وقت امروز راه 72 روستا بازگشایی می‌شود.
 
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: 36 راه ارتباطی روستایی در شهرستان سلطانیه بازگشایی شده و راه شش روستا مسدود است.
 
وی تعداد راه‌های بازگشایی شده در شهرستان‌های زنجانرود، ایجرود و ابهر را به ترتیب 35، 10 و 18 مورد برشمرد و افزود: 4 روستا در ابهر و یک روستای زنجانرود در محاصره هستند.
 
خوشکام از بازگشایی راه ارتباطی 43 روستای زنجان خبر داد و گفت: راهداران تلاش دارند تا امشب عملیات برفروبی در 16 روستا را نیز انجام دهند.
 
وی بیان کرد: در روزهای گذشته عمیلات برفروبی در 7 روستای خرمدره و 20 روستای ماهنشان انجام شده و راه ارتباطی 41 روستای این دو شهرستان مسدود است.
 
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اعلام بازگشایی راه 5 روستا در خدابنده گفت: شهرستان طارم نیز 8 راه مسدود دارد و 2 راه برفروبی شده است.
 
وی در مورد وضعیت محورهای اصلی نیز عنوان کرد: تردد در گردنه‌های محورهای زنجان- دندی، زنجان- تهم- چورزق، زنجان- طارم و دندی- تخت سلیمان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
 
خوشکام ابراز کرد: در گردنه پاپایی از محور زنجان- بیجار مه غلیظ حاکم است که سبب کاهش دید شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.