| کد خبر: 28222 |

به مناسبت دهه ایمنی راه ها و مسئولیت های ما؛

ارائه تخفیف ۱۰ درصدی برای استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی در سفرهای بین شهری

تین نیوز |  به مناسبت گرامیداشت دهه «ایمنی راه ها و مسئولیت های ما»، استفاده كنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفرهای بین شهری در روز شنبه 17 آبان ماه، از تخفیف 10 درصدی برای تهیه بلیت و سفر در این روز برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، معاون حمل ونقل این اداره كل اظهار داشت: براساس نامگذاری انجام شده برای دهه ایمنی راه ها، از سوی كمیسیون ایمنی راه ها، روز 17 آبان ماه با عنوان «سفر سالم با وسایل حمل ونقل عمومی» نامگذاری شده است، لذا به منظور ترغیب هموطنان به استفاده از حمل ونقل عمومی برای سفرهای بین شهری، به افرادی كه در این روز قصد سفر از پایانه شهید كلانتری دارند، بلیت با 10 درصد تخفیف ارائه می شود.

رحمت شعبانی افزود: در روز 17 آبان ماه همچنین مانور سفر سالم باوسایل حمل ونقل عمومی با حضور مسئولین و دست اندركاران بخش حمل و نقل مسافر استان در پایانه شهدی كلانتری كرج بركزار و بر عملكرد شركت ها، سلامت فنی وسایل نقلیه و ... نظارت مضاعفی انجام می شود.

شعبانی خاطر نشان كرد: استفاده از حمل ونقل عمومی ایمن و داشتن سفر سالم و مطمئن یكی از خواسته های مردم و دغدغه های مسئولین است كه این اداره كل تمام تلاش خود را برای فراهم كردن این شرایط و ترغیب مردم به استفاده از حمل ونقل عمومی با ارتقای سطح خدمات می نماید.

گفتنی است، با توجه به تعیین سال‌های 2011 تا 2020 به عنوان دهه ارتقای ایمنی حمل و نقل در مجمع عمومی سازمان ملل، كارگروه امور اجتماعی، آموزشی و فرهنگ ایمنی كمیسیون راه های كشور با هدف مورد توجه قرار دادن موضوع ایمنی در نزد افكار عمومی و تقویت همكاری مردم و دولت در موضوع ایمنی راهها، 14 تا 25 آبان را به عنوان «دهه ایمنی راه ها و مسئولیت های ما» نامگذاری كرده است و هر روز از این دهه به موضوع خاصی پرداخته شده است كه بر اساس این نامگذاری روز 17 آبان ماه تحت عنوان سفر سالم با وسایل حمل ونقل عمومی نامیده شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.