| کد خبر: 260294 |

پروژه احداث راه روستایی تخت چان پلدختر، 10 درصد تا بهره برداری

پروژه احداث و آسفالت راه روستایی تخت چان پلدختر88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

رئیس اداره ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه پروژه احداث و آسفالت راه روستایی تخت چان پلدختر88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۱۳ کیلومتر از این محور زیرسازی و آسفالت شده و ۳ کیلومتر باقیمانده در دست انجام می باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نوری منصوری رئیس اداره ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: محور گردشگری تخت چان به طول ۲۶ کیلومتر  از مناطق دور دست و صعب العبور شهرستان پلدختر است، احداث ۱۶ کیلومتر از این مسیر با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، بسیج سازندگی استان به صورت مشارکتی در سال ۱۴۰۱ تحت پیمان رفت و  عملیات اجرایی آن شروع شد.

وی بابیان اینکه پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه  صعب العبور بودن مسیر ۱۳ کیلومتر از پروژه زیر سازی و آسفالت شده است، ۳ کیلومتر دیگر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره ساخت راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: هزینه آسفالت این محور ۲۰ میلیاردتومان است که مبلغ ۵ میلیاردتومان خرید قیر این محور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان تامین شده است.

منصوری تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر از مناطق گردشگری  و راه دسترسی ۵ روستا است همچنین این پروژه مسیر تردد عشایر کوچ رو استان های خوزستان و لرستان می باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورت تامین اعتبار ۱۰ کیلومتر باقی مانده انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.