| کد خبر: 153776 |

احداث راه دسترسی روستاهای دورافتاده خوزستان به همت صنعت نفت

برای نخستین بار امکان دسترسی روستاییان بخش‌های دورافتاده و انتهایی شهرستان اندیکا به امکانات و تسهیلات زندگی به همت صنعت نفت فراهم شد.

تین نیوز

 برای نخستین بار امکان دسترسی روستاییان بخش‌های دورافتاده و انتهایی شهرستان اندیکا به امکانات و تسهیلات زندگی به همت صنعت نفت فراهم شد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با اعلام مطلب بالا اظهار داشت: این اقدام با درخواست نماینده مردم شهرهای مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی مبنی بر همکاری در احداث راه روستایی در مناطق عشایری و دورافتاده بخش اندیکا از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دستور همکاری ایشان صورت گرفت.

مهندس قباد ناصری افزود: پیرو دستور مهندس عالی پور مبنی بر همکاری لازم، تیمی متشکل از مهندسین و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت خدمات این شرکت در منطقه شیخان برهان عالی که از جمله مناطق دورافتاده و فاقد جاده دسترسی در دامنه کوه لیله می‌باشد حضور یافتند.

وی ادامه داد: طی این اقدام که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت و ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان صورت گرفت در دو مرحله برای ایجاد مسیر دسترسی امن و آسان با توجه به سرمای سخت کوهستان منطقه برای روستاییان اقدام و در مجموع 33 کیلومتر جاده جدید ایجاد یا جاده قدیمی اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: طی این اقدامات که تماماً با استفاده از ماشین آلات راهسازی این شرکت و همچنین ماشین آلات مدیریت ترابری و پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت در ابتدا مسیر 12 کیلومتری از جاده موجود که بسیار ناهموار و دارای مشکلات ناشی از ریزش کوه و قطع مسیر و آب شستگی بود با ادوات موجود اصلاح و عرض جاده از 4 متر به حدود 7 متر ارتقاء یافت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.