| کد خبر: 146229 |

ابراهیمی:

ایمن سازی جاده شازند به ازنا و شازند به خمین در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: شازند تنها شهرستان استان مرکزی است که بیمارستان تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان ندارد.

تین نیوز

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: شازند تنها شهرستان استان مرکزی است که بیمارستان تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان ندارد.

علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به راههای مواصلاتی استان مرکزی گفت: در اجرای پروژه احداث محور تهران به جنوب بخشی که مربوط به استان تهران و لرستان بوده انجام شده اما بخشی که به شهرستان شازند استان مرکزی برمی گردد روی زمین مانده است در حالی که این یکی از اساسی ترین پروژه های استان به شمار می رود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین متاسفانه جاده شازند به ازنا و شازند به خمین تلفات زیادی می گیرد و به همین دلیل بنده به جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص این محور تذکر داده ام و یکی پروژه های اولویت دار از نظر راههای مواصلاتی این پروژه هاست که باید ایمن سازی آن در دستور کار قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس افزود: از نظر پروژه های عمرانی یکی از این پروژه های اولویت دار احیای کارخانه قند شازند است و دیگری نیز راه اندازی شرکت بهنوش است کهکار خانه های اقماری خود را در شهرستان ها ایجاد می کند و برای احداث آن زمین گرفته و 4 سال قبل 80 میلیارد تومان پول گرفتند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه از نظر بهداشت و درمان شازند تنها شهرستانی است که بیمارستان تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان ندارد و به همین دلیل اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان متوقف مانده است و از این ناحیه مردم شازند زیان جدی می بینند.

ابراهیمی در خصوص وضعیت آب و شرب این شهرستان گفت: آب شهر اراک از سد کمال صالح تامین شده است و از زمانی که مهندس فتاح وزیر نیرو بود به مردم وعده داده شد که کار آبرسانی به 42 روستا و سه شهر در مسیر انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس در ادامه تصریح کرد: متاسفانه مسئولان مربوطه به محض تامین آب اراک آبرسانی به سایر نقاط را فراموش کرده و تخصیص اعتبار نیز نمی دهند و بنده بعد از تعطیلات مجلس پیگیری این مشکل را با تذکر به وزیر شروع کرده و اگر به این تذکر ترتیب اثر داده نشد، تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را کلید می زنیم.

این نماینده مجلس دهم همچنین در رابطه با وضعیت گازرسانی روستایی به روستاهای شهرستان شازند گفت:96 درصد از روستاهای این شهرستان گازرسانی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.