| کد خبر: 152317 |

ناوگان حمل و نقل جاده ای در بخش کویری جرقویه علیا تعریف نشده است

بخشدار جرقویه علیا گفت: شهرها و روستاهایی که ناوگان حمل و نقل عمومی منظمی دارند بهتر و با سرعت بیشتری توسعه و پیشرفت می کنند و مهاجرت از آنها کمتر می شود.

تین نیوز

بخشدار جرقویه علیا گفت: شهرها و روستاهایی که ناوگان حمل و نقل عمومی منظمی دارند بهتر و با سرعت بیشتری توسعه و پیشرفت می کنند و مهاجرت از آنها کمتر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ حسین بهزادفر با اشاره به وجود مشکلاتی در ناوگان حمل و نقل این منطقه، گفت: در منطقه جرقویه بعلت فاصله از مرکز استان، ناوگان حمل و نقلی تعریف نشده است و حتی سرویس های عمومی کوچک نیز وجود ندارد.

وی در پاسخ سوال خبرنگار اصفهان شرق مبنی بر راهکارهای موجود برای حل این مشکلات، اظهار کرد: با توجه به نبود اتوبوس و مینی بوس شخصی در بخش اداره آموزش پرورش برای سرویس دانش آموزان، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش اقدام به خرید اتوبوس جدید یا انتقال اتوبوس های موجود در استان کرده و همزمان پست راننده را هم پیش بینی کند.

وی درباره قوانین وضع شده برای ماشین های بزرگ افزود: در این رابطه باید برای کامیون ها مجوز دریافت عوارض تردد برای شهرداری و دهیاری ها دریافت کنند تا در مسیر منافع عمومی و بهسازی معابر هزینه شود و یا قانونی که در خصوص برگشت ۱۵ درصد از عوارض و مالیات دریافتی از معادن به محل استقرار آنهاست. اجرایی شود.

بخشدار جرقویه علیا بااشاره به اینکه هدف حمل ونقل سهولت تردد و رفت و آمد عمومی است، خاطرنشان کرد: برای سرویس های عبور و مرور عمومی یا طرح مشارکتی بین شهرداری های مسیر اصفهان به منظور تامین خودروی حمل نقل، اجرا و یا امتیاز تاکسی خط ویژه در این مسیر، به بخش خصوصی واگذار شود.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.